Sandra - Mina tankar i ord

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2009

Öppet Hus

Av Sandra - 21 oktober 2009 20:44

Skoldagen: inte lika trist som vanligt kanske, men naturvetenskapen skulle jag gärna skippat... Annars har inte så mycket hänt i skolan idag, skitsnacket fanns där som vanligt, men för första gången på länge vågade jag säga till en klasskompis att "stopp, nu räcker det, jag vill inte höra mer om det där" oj vad duktig jag är -.- tog mig "bara" ett år i BF att lära mig den biten -.- Resultatet blev att jag gjorde mig lite osams med ännu en person, tydligen ska man inte säga ifrån, men shit the same, jag pallar inte höra skitsnack om mina vänner.

 

   


Nyss kom jag hem från Öppet Hus på Vadsbo. Följde med Emma dit och kikade runt lite... Kändes lite knepigt att gå omkring och kolla på program när jag ändå gick där, och speciellt att lyssna på om hur det är på BF. Men jag gjorde en sak som jag aldrig trodde att jag skulle våga, jag gick fram och skulle göra en kommunikationsövning, framför en massa folk jag inte kände :O trodde jag aldrig om mig, men det var inget farligt, inte alls, trots att jag knappt kunde säga mer än ett par ord av allt det jag borde rabblat up.. Sheat vad bra jag är (A)<33


Nej nu ska jag bråka lite mer med internet, skulle ha sett på bolibompa idag (skoluppgift) men Emms drog ju med mig på öppet hus ist, så nu måste jag försöka se det på datorn, och det går inge bra >.<


Baii Nyappy<3

/Sandra Oskyldig


 
 
Maddie

Maddie

21 oktober 2009 20:59

Så himmla typiskt när folk missförstår en och blir "sura" .__.
Haha bolibompa? XDD

http://www.hellomaddie.blogg.se

 
Ingen bild

Sandra

21 oktober 2009 21:00

Jaa -.- men vissa är ju som de är .__.

Haha ahh XD vi ska kolla lite vilka åldrar de inriktar sig till osv :P

 
MaRie

MaRie

23 oktober 2009 16:42

Det ska du visst det! (Säga ifrån alltså) Skitbra! Jag vågar ju inte! Heja Sandra!

http://mariesmanga.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 8 oktober 2012 00:54

Så för er som bryr er har jag skapat en ny blogg :P kul va? kanske inte ^^ iaf, zarlina.bloggplatsen.se Det var nog allt... haha tråkig jag är då ;) ...

Av Sandra - 20 september 2012 00:52

Tänkte bara upplysa de få läsare jag har att jag lever, men att jag inte är på speciellt blogghumör för tillfället. Så ja, dels för er som läser min blogg ibland, jag uppdaterar inte speciellt mycket nu (no shit sherlock) men kommer givetvis börja ig...

Av Sandra - 14 augusti 2012 21:43

Nu har jag bott här i min lägenhet i Grythyttan några dagar, och en hel del har redan börjat hända. Första nätterna bodde Elin och mamma här för att hjälpa till att möblera och så, sedan igår åkte vi till Norge för att köpa katt av Ole ^^ Orkar i...

Av Sandra - 20 juli 2012 15:38

Får Cupcakes by Niwy :D

Av Sandra - 17 juli 2012 13:57

Jag älskar den här appen ^^ nu kan jag skriva korta och helt värdelösa inlägg utan att behöva krångla med datorn :D Just nu njuter jag och Minette av solen :) dagar som denna är det underbart att vara hundvakt ...

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Skapa flashcards