Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg under februari 2010

Av Sandra - 26 februari 2010 00:12

Jag kommer snart ge upp precis allt.. Jag orkar helt enkelt inte längre..

Vad fan är det som är fel med mig egentligen? Jag trivs ju i skolan... Tror jag? Inte vill jag väl byta till Skövde nu... Eller?


Jag kan i alla fall erkänna, att jag inte kommer fixa 2an så bra som jag hade hoppats. Mina betyg är inte alls på en nivå som jag själv är nöjd med och jag orkar inte ens bry mig längre.


Jag vet seriöst talat inte vad felet är... Det är helt enkelt för mycket från alla håll, uppgifter som aldrig blir klara, APU-plats, framtid, kompisar, familjen... Jag orkar inte. Jag vill bara släppa taget och skita i allt. Hoppa av skolan och inte bry mig.

Det tänker jag givetvis inte göra, men det är pest och pina att gå dit.. Jag mår alltså riktigt dåligt över tanken på att behöva ta mig till skolan och tvingas vara där i flera timmar.


Det som förut var en plats jag älskade har nu blivit ett fängelse


Jag försöker fråga mig själv vad det är som är för jobbigt, men jag hittar inga svar.

Är det något fel på klasskamraterna? - Nej, de är mina bästa vänner, min familj., vi bråkar en massa, men det brukar lösa sig.

Är uppgifterna för jobbiga? - Nej, egentligen inte, men de är många och tar tid.

Är det svårt att hitta en APU-plats? - Nej, det skulle nog gå på ett par minuter, men jag är för feg för att våga ringa och fråga..

Är jag orolig inför framtiden? - Inte speciellt, jag vet vad jag vill göra. På sätt och vis. Men vet inte hur jag ska ta mig dit.

Är det problem hemma? - Nej, det är som vanligt. En hel del bråk men samtidigt trivs jag bra hemma just nu.


En massa fördelar med små nackdelar... Kanske är det nackdelarna som samlar ihop sig och motarbetar mig tillsammans?


Okej, seriöst, jag erkänner det själv. Jag behöver hjälp! Jag fixar inte det här... Men vem fan ska man vända sig till när allt bara rasar..?

När man inte ens själv vet varför inget längre fungerar som det ska..


Cya

/Sandra 

Av Sandra - 24 februari 2010 00:50

Okej, även om ni inte gillar Fiesta, eller ens bryr om skiten, kolla in den här videon.

Spela roll om den faktiskt är "filmad" under speltid eller om den "bara" är ihopklippt, den är fortfarande skitsnyggt gjord.


Tro mig, ngra måste ha dansat samtidigt, och det är ett helvete att få det att bli så exakt på fiesta. Alla datorer är olika snabba och reagerar olika tid osv, så riktigt snyggt! Kolla in den, man bara måste bli beundrad ^^




Det blir inte mycket mer skrivet idag, men snart kommer det ännu en lång text om alla underbara personer som lyser upp min dag. Den här gången kommer det handla om fler än någonsin ^^ lol X)


Love ya

/Sandrus


Av Sandra - 22 februari 2010 20:45

Har jag någonsin nämnt hur mycket jag hatar att gå till tandläkaren? Om inte så gör jag det nu, vidrigt, hemskt och otroligt läskigt är det i alla fall D:


I verkligheten!

 

Dagen då, började med att man fick hjälpa mamma att gräva fram bilen -.- den här jävla snön driver mig till vansinne .__.


Sedan i skolan var folket sena för att bussarna var inställda, försenade och så vidare...

Inte blev det bättre av att några går omkring och är sura på varandra, fortfarande. Kom igen, släpp det! Kul att dagen efter lovet börjar med hatblickar -.- Vems sida ska man stå på? Finns ju inget rätt eller fel...


Slutade dock tidigt idag, så snart slapp jag stället, men tandläkaren var ju knappast kul det heller.

Första gången på nästan fyra år, den här gången kom jag inte undan -.- men några fel hittade de inte, så vad fan gjorde jag där?

Keh, jag hatar det!!! Det luktar läskigt och det är rätt creapy med alla konstiga saker som de ska gräva runt i min mun med D:


Marie: Jag hoppas att din första körlektion gick bra :D tänkte skicka ett "Lycka till" men det blev tyvärr inte så :/ Nu hoppas vi dock att vägarna är säkra igen och jag har inte hört något om ett totalförstört Mariestad, så det måste ha gått rätt bra 8D *lite småelak sådär*


I spelvärlden!


Dagen på Fiesta var inte riktigt lika kul som vanligt, dock var det en som sa en sådan hemskt söt sak, så var rätt glad ett tag :')<33


Men många i MembersOfMayday testar nu en annan server, där man tydligen ska lvla asafort, men jag vill inte byta server, så just nu är vi bara några få aktiva kvar "/ Trots alla försäkringar om att de kommer tillbaka snart är jag rädd att de kommer tycka att det är så kul med höga lvlar att de överger oss helt D:


Men men, vi får se hur det blir med det :P


Cya all

/Sandra


Sjukhuset i morgon... Keh, ingen skola alltså .__. både bra och dåligt...



Av Sandra - 22 februari 2010 08:01

Seriöst, jag har älskat skolan sen den dag jag började 8an, men nu har till och med jag börjat tröttna på det här stället.

Jag orkar inte ta tag något alls, har säkert en miljon arbeten som ska in.


Lovet är slut och man är ännu en gång tillbaka i skolan... Kul, eller inte -.- Skulle knappast tackat nej till en veckas lov till, det tog slut alldeles för fort.


Inte blir det bättre av att man idag inte har något att se fram emot heller, ska till tandläkaren idag så det blir att sluta skolan vid typ lunch och kommer då missa de enda lektionerna som faktiskt är roliga.

Jag kommer alltså ha tråkig natur och ännu tråkigare hälsa men missa pedagogiken och I-valet D:


Keh... det blir att kämpa på en vecka, sen helg, sen en vecka, sen helg osv, fram till nästa lov. Undrar om vi har några studiedagar innan... *hoppas*


Nje nu blir det att vänta på lektionen som börjar 9:25 får la sitta och snacka med Kajsa och Marie, om de kan slita sig från datorerna vill säga .___. (Fast Kajsa sitter ändå bara och snackar om sin jävla hockey, så shit the same -.-)


Cya

/Sandra

MSN

Av Sandra - 22 februari 2010 01:02

Kan inte sova, så här kommer ett värdelöst "msn-test"


MSN

 

Ordna kontakter efter onlinestatus.

 

Din msn:

Vad har du för msn-nick? Sandra...(W) [Roiben] ^^

Vad har du för ”status-namn”? www.sandrus.bloggagratis.se || DHW09<3 || Fiesta<3|| MembersofMayday<3 || BF2<3 || Love u guys<3 ||

Hur många kontakter är online? 6

Offline då? 122

Hur lärde du känna nummer 4? Puzebaby - Fiesta :P Genom MembersOfMayday

Har du träffat nummer 3? Maria - ^^ ahh, varje skoldag :P<3

Har du någonsin kramat nummer 32? Katja - ahh :)

Skulle du kunna tänka dig att kyssa nummer 12? Smoky? nae...

Vad gillar du mest med nummer 20? Maddie - uhm, hennes humor, att hon är snäll, underbar osv.

Tycker du om nummer 15? Tash - Ja såklart ^^ En av de snällaste på Fiesta :P<3

Känner du nummer 43? Josefine - Lite :)<3

Ditt bästa minne med nummer 8? Jiggy - *asg* vet inte om det är ett "bra" minne, men när han dödade mig första gången jag "träffade" honom på Fiesta. Hade han inte gjort det, hade jag aldrig träffat alla i Mayday

Relation till nummer 1? Loli - Internetkompis.. Sötaste underbaraste Loli...<3

Har nummer 18 något smeknamn? Uhm, ja, jag vet inte vad hon heter irl. Men Heather 8)<3

Vet du vad nummer 37 heter? Han heter Alexander ^^

Hur många har du blockerat? 8

Av Sandra - 21 februari 2010 23:17

Sista dagen på lovet, ingen blir förvånad när jag berättar att den spenderades online på Fiesta... Mitt online-hem<3


Idag var det dock en ganska speciell dag på Fiesta, ascoolt var det :D Största kriget någonsin, Evil Vs. Good :'D


Jag var med ofc ^^ Valde den onda sidan, Tyros Ftw ;)<3

Och för de som inte vet det, Tyros och Talon är GM's på spelet, och de är grymt coola båda två, bara det att Tyros är coolare 8)


Jaha, det har inte hänt mkt mer idag ^^ Slänger in en bild på Tyros, bara för att han hade rätt grymma kläder ^^


  

De onda vann ofc :'D


Orkar inte ens skriva ett ordentligt inlägg idag XD


Men som sagt, i mrgn blir det skola 8)

Cya all

/Sandra


Visst ja, blev av "misstag" en guildie idag, men fick lov att stanna kvar :'D yay, bye academy, hello guild :D

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards