Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg under juli 2010

Av Sandra - 25 juli 2010 23:44

Phew, äntligen är helgen över, då kanske jag äntligen kan få lite tid till att slappna av med <.<


Ja det lät ju ingen konstigt alls, men har jobbat kväll torsdag, fredag, lördag och söndag så är dötrött. I torsdags var det dock "bara" att grilla på speedwayen, men det var tillräckligt jobbigt det. Men bra väder, många sålda hamburgare och seger till Örnarna, mycket bättre än så blir det ju knappast :3


Fredag, lördag och söndag var lite värre, det var mycket att göra i godisaffären då Gothia Cup (stavning?) slutade den här helgen så det kom en massa bussar med fotbollskillar, sen var det ju något jäkla SM i vattenskidor i den lilla pölen de har grävt utanför Rattugglan, så det kom en massa folk därifrån med. Sen var det något mer men minns inte vad. En jävla massa folk i alla fall.


Inte blev det bättre av att vissa idiotiska kunder tror att de kan allt så jävla bra <.< och idag kom det in folk och skulle börja köpa godis då jag hade dragit halva gallret och skulle börja låsa <.< att vi flyttar bord, släcker lampor och drar galler är tydligen inte tillräckligt tydliga tecken på att vi stänger <.< puckon..


Under helgen har jag även hunnit se klart Avtar - The last airbender.

Omg vilken bra serie *.* Är halvt kär i Prins Zuko, han är ju helt underbar *_*


Aja, det var allt för idag ^^ nu ska jag pwna folket i pvp och sen sova

Min lilla mage i Fiesta börjar blir riktigt bra ^-^ hon pwnar snart alla i sin pvp-klass ;D<33


    


Avatar<3


  

Zuko<3

(givetvis var han sur på alla bilder <.<)

Av Sandra - 22 juli 2010 15:25

En aning sent, men det spelar ingen större roll då det ändå inte finns ngn som bryr sig ^^ Men måste ju berätta för världen att en av Fiesta's bästa GM's är tbx!

 

Sytrus som lämnade oss för ett tag sen saknade oss like mycket som vi saknade honom och valde att komma tillbaka :D

 

Welcome Back to Bijou Sytrus<3


  

Bilden är lånad from GM Sytrus @ Facebook

Av Sandra - 15 juli 2010 01:13

Jag har klarat av min första ensamma dag på jobbet :D 3 timmar själv i godisaffären och bara ett enda misstag gjorde jag :3 Lite duktig är jag allt :D<3


Men det var inte det jag skulle skriva om nu, utan måste visa ett youtube-klipp som Yebisu skickade till mig, jäklar, snacka om att chocka allt och alla O.o

Av Sandra - 13 juli 2010 15:12

Sitter och lyssnar på åskan..

Ett jäkla oväder har vi här nu, jag hatar verkligen när åskan är rakt över en, men måste hålla mig lugn för Minette's skull :/ Hon märker direkt om jag verkar orolig och då har all den här oljudsträningen varit bortkastad..


Aja, får ta och lyssna på musik och försöka att inte se blixtarna, och sedan ignorera tanken på att lyssna efter ljudet.. eeeeekkk jag hatar det D:


Aja, youtube ska nog hålla mig sysselsatt en stund


Cya ^^<3

/Sandra

Av Sandra - 12 juli 2010 23:33

Alltså sheat, den här videon är inte bra för ett stackars fiestafreak som vill sova, blir så jäkla sugen på att spela när jag ser den *_*

Mäktigt gjord och desto roligare när hon som har gjort den är en av dem jag snackar med i Fiesta ibland ^^

Enjoy<3


Av Sandra - 10 juli 2010 01:40

Första dagen på jobbet klarade jag av galant :) Ibland är man ju för bäst asså (okej förlåt, skryt skryt, men vafan, något måste man ju få va bra på :D)


Nu då, jag sitter hemma och är antagligen för trött. Läser blogg efter blogg, och jäklar, jag älskar bloggar<3

Folk som vågar lämna ut sina innersta tankar, som orkar ta allas skit och som berättar hur de kommit bort från alla problem. Sheat jag älskar det.

Dock är jag som sagt för trött och skriver för konstiga kommentarer till bloggarna jag läser.. (INTE SMART SANDRA!!!) men jaja, jag brukar ju knappast vara smart heller -.-''


Hände föresten en underbart fantastisk sak härom dan *.* Men vetefan om jag orkar ta hela historien nu...


Okej, kortfattat;

Många känner till hur beroende jag är av spelet Fiesta och hur mycket jag älskar att chatta med personerna där. En del av personerna i mitt liv vet också hur mycket jag under en tid har chattat med en polsk kille(man?) (han bor dock i England nu) Marcin, kallas Yebisu, förkortat Yeb.

Han har haft en del problem ett tag och jag har varit sjuk av oro.

Det har varit hemsk att veta att han och hans flickvän Agnes har haft problem men inte kunnat göra något... Långt borta i fecking Sverige har jag inte kunnat göra något alls, mer än lyssna på Agnes och stötta henne så mycket jag kunnat.

Svårt när det är Yeb hon vart osams med, och Yeb är en av de underbaraste i världen, men det är Agnes med.. en jävla soppa alltså

Yeb har knappt pratat med mig alls under den här tiden, cirka 5 dagar kanske? Och kalla mig gärna självisk, men jag behöver honom... Jag behöver honom verkligen. Han är som en vän jag inte kan ha "irl"

En vanlig kille.

Ett antal år äldre än mig

Bosatt i England

Men han har tid att lyssna, och att berätta för honom är ofarligt då han inte har något att vinna på att berätta om det för någon.

Han har även kämpat så hårt för att vinna mitt förtroende, en sak som är svårt med mig. Det tar så lång tid innan jag vågar lita på någon tillräckligt mycket för att berätta det minsta lilla om mig.

Jag har inga problem med saker som namn eller adress, what ever om folk får veta det. Mitt nummer ger jag lätt ut och msn behöver du knappt fråga om, den finns överallt. Jag accar alla på facebook och snackar gärna med er i skype.

Men att få mig att prata om minsta lilla känsla, att vara ärlig när du frågar om något är fel. Det är näst intill omöjligt.

Jag kan berätta på bloggen om de dagar då jag mår skit, men jag har svårt att erkänna om jag verkligen har det tufft på riktigt, det som står här är en sådan liten del att den inte ens borde få räknas.


Dock har Yeb lyckats med det omöjliga.

Han har vunnit mitt förtroende på ett sätt som ingen jag känner irl har lyckats med. (Dock är Marie nära nu, det är få saker som jag inte kan berätta för henne)<3


I alla fall, nu verkar det vara bättre mellan Yeb och Agnes (jag hoppas verkligen att det är det) och han skrev till mig för ett par dagar sen, och jag kände bara på hans sätt att skriva, att allt var okej igen. Sen kanske han är bra på att ljuga, men det gör inget.. Han pratar med mig igen, och för första gången på väldigt länge kan jag slappna av igen. Jag har oroat mig så mycket för dem att jag har glömt bort att leva. Nu kan jag leva igen, och det känns skitbra :)


Haha, den korta historian blev lika lång och krånlig som vanligt, så är det när Sandra är trött -.-'


Aja, nu ska jag faktist sova, ny dag i mrgn, ännu en dag på jobbet väntar, fler kunder och en mardrömslik kassapparat. Men förhoppningsvis ett par timmars snack med Yeb innan jag måste dra iväg till godisaffären igen ^-^


Ha det bra folket<3

/Sandra

Av Sandra - 9 juli 2010 12:22

Ny header och ny adress igen :)

Allt för att förvirra er stackare som läser bloggen :P

Nya adressen är då

www.yendri.bloggplatsen.se

Ska försöka hålla mig till den här nu ^^ <33


Får se om jag hinner blogga om något vettigt ikväll, det blir efter att jag kommer hem från jobbet i så fall ^^


Take care<3

/Sandra

Av Sandra - 8 juli 2010 15:30

Bloggen har, som ni säkert märkt, varit helt död ett tag. Min dator har nämligen ännu en gång drabbats att ett jävla virus så att de flesta av alla sidor jag brukar besöka (inklusive alla bloggar) har varit blockerade, så jag har varken kunnat skriva eller läsa bloggar på ett tag -.-' har en del att göra alltså.

Nu är bloggen dock tillbaka, och en del förändringar kommer ske nu i samband med den nya starten :)

 

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards