Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sandra - 31 oktober 2010 22:28
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

</3

Av Sandra - 28 oktober 2010 22:14

 

 

There's always a little truth behind every "just kidding".
A little knowledge behind every "I don't know"
A little emotion behind every "I don't care"
And a little pain behind every "it's okay"

Av Sandra - 27 oktober 2010 23:45

Mwaha, stolt som få, men ligger man hemma sjuk måste man ju ha något att göra.. Vart stolt när jag lyckades få Yendris lvl 70 wand till +9, det är svårare än man tror.. men +10, och bara en Karis.. omfg, då har man tur :D<33

Ingen fattar, men min lilla wizzie ser sjukt cool ut nu *-*

Love love


    


Av Sandra - 27 oktober 2010 00:15

Haha.. jag blir helt galen på vissa personer >.< omg orka.. Ni som snackar, jag har alltid en anledning till att stanna hemma från skolan, sen kanske den anledningen inte passar er, men den finns i alla fall.. Vill ni snacka skit, kom då till mig, tro mig eller ej, men jag kan ta kritik, det finns ingen anledning att snacka om mig när jag inte är där. Ni verkar inte fatta att jag faktiskt har kompisar i skolan? Och att jag får veta när ni håller på och beter er som ni gör.. Och sen snackar ni med mig som om inget har hänt när vi träffas igen? Amen det är ju så vänner gör, eller vadå? Snackar skit när man inte är där, man när man kommer tillbaka är man bästa vänner igen? Tack för den, ska jag aldrig glömma.


I alla fall, för att skriva om något roligare.. eller ja, skriva och skriva. Här är videon Marie, den jag faktiskt ville att du skulle kolla på :) eller ja, en av dem. Som en liten film, fast med fiestagubbar.. inte så stor skillnad på anime och sånt som du ändå brukar kolla på :) eller jo, stor skillnad är det nog.. men blah, du fattar nog vad jag menar ^^

Kram, tack för dina sms, älskar dig<3



Night ppl

Nu ska jag försöka må bra igen.. Lättare sagt än gjort

/Yendri

Av Sandra - 25 oktober 2010 17:15

Det har blivit väldigt mycket snack om Fiesta och personerna där på sistone, så känner att jag kanske borde skriva om något annat för en gångs skull ^-^

Kan ju då berätta att jag inte var i skolan idag, och då både jag och yeb tog några timmars break från fiesta (okej, ledsen måste nämna det) så bestämde jag mig för att se på en av mina absoluta favoritfilmer.. Mulan<3 Blir man någonsin för gammal för en disneyklassiker? Tror inte det va?

I alla fall, efter att jag hade sett den på svenska, bestämde jag mig för att söka rätt på låtarna på engelska på youtude. Nu är det ju så att de engelska filmerna i regel är rätt kassa.. Disneyfilmer är så mycket bättre på svenska, då rösterna i alla fall är anpassade till rollernas åldrar, till skillnad mot de engelska. Men ärligt talat, musiken i mulan är helt okej på engelska med. Speciellt I'll make a man out of you. Den är sjukt bra på svenska, och faktiskt riktigt bra på engelska med..


Sååå här kommer de ^^ enjoy<3


English

Vs.

Swedish

Av Sandra - 25 oktober 2010 00:15

Kikade runt på några gamla/nya screenies från fiesta, och hittade en på en chatt med yeb. Just chatten ska jag inte visa nu, men resten av screenisen blev så random söt så jag vart tvungen att fixa lite med den i picnik ^^


  


Chatten var då egentligen det som vart viktigt med den här bilden från början, men när jag såg den efteråt så insåg jag hur söt den verkligen är ^^ nje, kanske bara är jag som tycker det dock o.o för trött antagligen :P sovdags, god natt ^^<3'


/Yen

Av Sandra - 22 oktober 2010 00:22

Så har man ännu en gång gift sig på Fiesta :) med världens underbaraste<3 Yebs cleric LuvLuv :)


Hans frieri var nog det sötaste någonsin, givetvis måste jag ju visa en screenie *-*


  


google translate ftw ^^<3

 

Night night

/Yen

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards