Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg under januari 2011

Av Sandra - 31 januari 2011 22:41

Nämn något som gjorde dig glad igår: vännerna<3
Vad gjorde du kl 08 imorse: Stängde av alarmet på mobilen

Vad gjorde du för 15 min sedan: levlade i fiesta :P

Det sista du sa högt: Natti

Det senaste någon sa till dig: God natt

Vad har du druckit idag: vatten, cola light

Vad var det senaste du åt: Choklad :P

Vad var det senaste du köpte: cola ^^

Vad är det för färg på din ytterdörr: brun?

Vad är det för väder hos dig nu: grått och trist...

Godaste glassmaken: jordgubb<3

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: knappast

Sover du tungt: ibland :P ibland inte ^^

Drömmer du mardrömmar: för ofta >.<

Trivs du med ditt jobb: usch nej

Favoritklädsel: bekvämt ^^

Favoritlåt just nu: Castle Walls - T.I

Vad ser du om du tittar till höger: uhm.. nattduksbordet med en massa skit på

Vad gör dig glad just nu: vännerna :')

Vad ska du göra härnäst: sova :P

Höger eller vänsterhänt: höger ^^

Humör just nu: uppstressad..

Favoritgodis: choklad tror jag..

Kläder just nu: pyjamas o.o

Sommarplaner: venne

Hur många kuddar sover du med: 3

Spelar du något instrument: nje, vill lära mig gitarr dock *-*

Morgon eller nattmänniska: natt
Vad är viktigast för dig: vännerna ofc<3

Är du kittlig: ja :3

Snarkar du: det tror jag inte o.o

Stjärntecken: våg

Äckligaste insekten: fästing

Längtar du mest efter just nu: en riktig tjejkväll med sanna och frida<3 Need it!

Av Sandra - 31 januari 2011 15:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra - 31 januari 2011 12:16

Seriöst.. vad är det för fel på mig? >.<

har vart skittaskig mot typ alla jag älskar och bryr mig om.. Antagligen beror det på att jag är så jäkla uppstressad, jag kan liksom inte slappna av längre..

Förlåt, jag menar inte att vara dryg och elak mot er, jag älskar er, mer än allt annat.. men allt och uppochner just nu.. Stå ut med mig ett litet tag snälla, jag ska försöka bli snäll igen<3


Älskar er<3

Kram Sandra

Av Sandra - 30 januari 2011 20:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra - 30 januari 2011 19:45

Ugh, förvirrande dag :/ Inget har liksom gått rätt alls ._. allt är bara... fel.


Pappa är i Hurghada och som alla säkert vet så är det rätt mycket kaos där, eller kanske inte i Hurghada just, jag vet inte, nyheterna ändrar sig hela tiden. Men saken är i alla fall att det enligt aftonbladet är upplopp, skottlossningar och skit där.. Vilket inte känns så bra :/ det känns faktiskt inte bra alls. Är skitorolig och kan knappt tänka >.<


Inte har jag haft något att avleda tankarna med idag heller.. Sanna och Frida var i Göteborg så dem kunde jag inte stalka allt för mycket och yeb har så mycket att göra just nu så vågar inte riktigt störa honom..


Ja, jag har la inte berättat det kanske, men han är nu master för Prophecy (ett jävligt stort guild i fiesta) och shit, han blev helt plötsligt värsta hjälten. Nog visste jag att folk tycker om honom, men nu.. ugh, man känner sig lite bortglömd faktiskt..

Han verkar inte ha tid att prata med mig på skype heller, så mja... dagen har vart rätt kass (hm.. en aning ironiskt är det.. "yeb ringer inte = värdelös dag" .. lol?) men man kan fortfarande hoppas på att han ringer och säger god natt :3


Men men, jag ska inte klaga :) för det första borde jag tycka att det är bra att han tar sig tid för andra. Jag kände alltid att jag stal honom hela tiden vilket vissa inte tyckte om. Nu kan de inte klaga över det längre i alla fall, för inte fan stjäl jag honom för tillfället :P Dock kan jag inte förneka att jag saknar det. Det käns givetvis bra att vara speciell.. konstigt, men bra.

Okej, för att vara helt ärlig så saknar jag det grymt mycket >.< jag saknar min yeb så en del av mig önskar att Mass snart kommer tillbaka och tar hand om sitt jäkla guild igen, samtidigt som yeb gör ett så bra jobb med det att jag hoppas att Mass aldrig kommer tillbaka... haha, ironiskt..? hm kanske.


2 veckor kvar till England nu!

Börjar bli nervös på riktigt O.o

Mest orolig är jag nog för hur vi ska ta oss från flygplatsen in till själva London.. men det ska vi väl kunna lösa :P


Well well, nu är det nog dags att lägga av för idag. Känns som ett väldigt svamligt inlägg o.o


Baiiii<3

/Yen

Av Sandra - 20 januari 2011 22:56

Jag har verkligen inget att skriva om atm o.o känns helskumt men det finns liksom inget att berätta om.

Kanske beror det på att det inte händer något speciellt som är värt att berättas. Allt som händer är liksom i Fiesta, och det vet jag att ingen bryr sig om ändå, det gamla vanliga pågår i klassen, folk är osams, snackar skit osv ena dan för att sedan vara bästa vänner nästa. Det största som händer nu är väl nedräkningen till England, men det har knappast någon missat ändå, så det behöver jag inte tjata om just nu.


Men ja, dagen då.

I morse (tidigt, typ kl 4.) åkte pappa och Annelie till Egypten, så nu ska jag och Emma klara oss själva i hela två veckor! (woot woot!) och lite senare på dagen åkte jag och Marie till Skövde där hon nu ska ha utställning på Kulturhuset :3

Ni skulle se hennes tavlor, så jäkla snygga! Love them<3

Sedan hände inte så mycket..

Jag är inne i en total depp-period igen, om man nu kan kalla det för det. Ser ingen mening i något alls längre. Inte ens fiesta.. då är det illa.

Tvingar mig själv att jobba på med projektarbetet, men vet inte hur jag vill ha det. Jag tror inte att jag kommer att klara av slutet av det, då man ska redovisa och skit. Jag kommer helt enkelt inte fixa att stå inför en massa människor.


Skumt egentligen, jag brukar gilla att redovisa. Eller nej, jag är alltid skitnervös, men när jag väl står där och känner "det här kan jag" då känns det bra. Men jag vill inte berätta mer. Jag vill inte försöka få någon att förstå varför mitt ämne är intressant, jag orkar inte bry mig.


Blah, deppigt inlägg detta blev då.

Ska berätta något positivt med!

Yeb är, som alla redan vet, världens underbaraste människa! Ärligt talat, efter att ha snackat med honom idag skuttade jag fram som på moln (nej det är inte kärlek i luften, han är "bara" en fantastisk vän) Frågan är vad jag har gjort som förtjänar någon som är så underbar.. jag borde verkligen inte göra det.


Det var allt för idag, i morgon blir det projektarbete igen, och en tur till skövde med Marie, ännu en gång till kulturhuset, men denna gång ska hon intervjuas av tidningen :3 woot woot på det!


Love love~

/Yendri

</3

Av Sandra - 13 januari 2011 23:47

So beautiful...

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards