Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg under maj 2011

Av Sandra - 31 maj 2011 11:08

Näe, nu jäklar är det dags att börja blogga igen, har stått helt still på den här sidan ett bra tag O.o

Har egentligen en massa att berätta, framför allt de sista dagarna i London kanske, som vissa fortfarande tjatar om att få läsa, sen har vi ju varit i grövelsjön med klassen och det är heller inte långt kvar till studenten. Men blah, orkar inte blogga om något vettigt idag egentligen ^^ så london spar vi ett tag till, och grövelsjön får vi nog hoppa över ^^


Jag har äntligen köpt en ny dator, eller ja, laptop, och den är helt underbar<3 kärlek vid första ögonkastet typ :P Så nu kan jag sitta vid skype och fiesta samtidigt igen :D förut var jag tvungen att välja, vilket iofs var ganska enkelt, men i alla fall :3 nu behöver jag inte välja längre ^^

Kan ju även berätta att jag under den här tiden har börjat använda skype mycket mer än förut. Eller nej, kanske inte, förut pratade jag med Yeb 24/7, men eftersom han totaltdissade mig för ett antal veckor sen så har jag hittat nya att prata med :) mitt underbara guild, Kawaii, och även det andra guildet jag är med i, Redemption. Jäkligt kul att prata med dem faktiskt, och jag är inte lika rädd för att snacka med folk längre ^^ Förut var det bara yeb jag vågade prata med :3


Oh, visst ja! För er som undrar, problemet mellan mig och yeb verkar lösa sig sakta men säkert :) han hatar mig inte iaf ^^ han är bara... well, han är speciell, på ett bra sätt, även om det betyder att vi för tillfället inte pratar, så kommer det nog bli bra igen :)


Aja, det var nog allt för nu. Skippade historian idag och vi har ingen engelska, så ledig typ :3 men ikväll blir det grillfest hos Fia som har fyllt år :D massa skoj<3


Kram

/Sandra

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Skapa flashcards