Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg under december 2011

Av Sandra - 31 december 2011 10:56


Perfekt klipp för Harry Potter maratonet som pågår för fullt!+ att detta är helt klart bättre än originalet.

3 filmer är avklarade, 5 kvar att se idag :D

Just nu kämpar vi dock för att vakna till och förbereda oss för ett antal timmar tillsammans med Harry, Hermione, Ron och de andra :P så frukost för vissa, bloggande och uppdaterande av vad som hänt för mig ^^

Säga vad man vill, men jag kan inte klara mig allt för länge utan att checka facebook och dayviews ^^


Iaf, nu ska vi snart gå tillbaka till filmerna, först ska vi bara kolla på lite fler youtube-klipp för att vakna till :D


Love

~Sandra

Av Sandra - 29 december 2011 20:17

Beauty without intelligence is a masterpiece painted on a napkin


Jahaja, nu var det ett tag sen man skrev här ^^ hade faktiskt glömt bort att jag hade en blogg O.o hur det nu gick till :D

Så.. vad har hänt sen dess då?


Det har vart jul, vilket var tråkigt.. jäkligt segt i år faktiskt ^^ men fick en resa till Göteborg av mamma :) så hon, jag och Elin ska på en hundmässa nästa helg :D kommer bli superkul!


Tyvärr verkar det som om alla julkort inte kom fram :/ Är så trött på posten till England, de skickar tillbaka, är långsamma och den här gången kom det inte fram?

Korten till Jon och hans systrar kom fram, men inte julklappen till yeb och agnes :/ om de inte har dissat den totalt vill säga, men varför skulle de göra det? Och jag som tyckte att presenterna var så söta ._.

Aja, Jon, Cailet och Dana fick sitt, och Simon fick ett också :) och de verkade bli glada iaf :D Simon fick lite dåligt samvete för att han inte skickat ett till mig ^^ men jag hade ju inte precis sagt att jag skulle skicka ett till honom :P


Så ah, nu ska jag göra vad jag är bäst på! Skriva klago-mail ;D till posten den här gången :P nu jävlar har jag tröttnat på dem <.<


I morgon kommer Fai och Eve hit! *-* Då påbörjas vårt nyårsfirande :P och nu låter det som om vi ska festa ända fram till Söndag morgon eller något ^^ men ritigt så illa är det inte :P vi ska ha Harry Potter maraton :P och alla 8 filmer blir ju typ 19 timmar eller ngt, så vi börjar i morgon :D

Andra ungdomar går ut och festar på nyårsnatten, vi sitter inne och glor på Harry Potter... hur nördiga får man vara? :D


Jag funderar på att gå en engelska kurs.. min grammatik har blivit helt värdelös O.o fattar inte vad som hänt, helt plötsligt är det värre än det har vart på flera år nu :o jag kommer på mig själv med att skriva/säga meningar som jag inte ens själv förstår, då är det illa!


Aja, nu ska jag väl gå tillbaka till DN :P behöver 3 levlar till på min Force User ^^


Love

~Sandra

Av Sandra - 23 december 2011 01:47


Efter att ha sett denna video vill jag klargöra för världen att jag inte kommer ifrån eller är uppvuxen i skövde. Jag råkar bara bo här, tillfälligt. Ville bara försäkra mig om att alla visste det. kthxbai<3

Av Sandra - 20 december 2011 00:20

Ny header och lite nya färger :P tänkte att lite juligt ska det väl va ändå ^^ Headern är gjord på ca 5 minuter så inget att skryta med alls ^^


Har helt plötsligt lyckats få för mycket att göra O.o förut hade jag liksom inget men helt plötsligt råkade jag dubbelboka mig med Marie och en annan kompis som jag inte har träffat på några år nu ^^ så tyvärr Marie, jag älskar dig men jag lovade honom först :P

Så ah, jag fick ställa in mina planer med Marie ._. men verkar bli fika med henne och Julia nästa vecka, och kanske några mer :) det får man hoppas!


Ny knark låt, känns kanske lite sorglig, men var på bottendåligt humör när jag hittade den så den passade bra då. Just nu lyssnar jag på den ändå, även om jag är på bra humör :) Dagen har varit lyckad så jag är på toppenhumör :D


här är knarket iaf :) väldigt bra låt enligt mig<3


I alla fall,

Fai kom hit igår och vi diskuterade Jan Björklund, som ärligt talat borde hålla käften och avsäga sig sin position, men det kommer väl aldrig hända. Så ah, efter lite random rage kom vi på en superbra idé :3

den är halvt hemlig just nu men kul hade vi :D


Sedan när jag sparkat ut henne för denna gång blev det ett antal timmar på skype med DN gänget :P sedan när yeb gick och Jon inte joinade callet igen så frågade Simon om vi kunde göra ett nytt call med hans vän Viktor :) vilket var ett självklart val!

Så tack vare Simon, Viktor och Ganja har kvällen varit toppen :D lite ensamt att va enda tjejen ibland så man får ju passa sig ;D men jag börjar bli van vid det ändå :P

Och ja, stackars Simon har blivit förkyld och tror på högsta allvar att han är döende. Stackars liten då. Så typist killar, de får lite feber och helt plötsligt kommer de dö inom 24 timmar. *suck*


Nu ska jag sova, det blir en lång dag i morgon. Först ska man upp och städa köket innan man far in till stan osv :P

Lovade att julstäda köket, vilket kommer bli dötrist, men får 200kr för det :D och fick 50kr av mamma idag för att laga maten ^^ ibland har man flyt, passar perfekt nu när man ska rusa iväg och köpa alla sista minuten julklappar. (kommer bli den 23e, I promise, jag kan helt enkelt inte vara ute i tid, säg ett år jag inte har köpt julklapparna sista dagen)


åh, nu kom en annan underbar låt upp på spotify. Är du ett fan av gamla svenska klassiker? denna kommer alltid leva i mitt hjärta<3 ja, den är kvinnoförtryckande, men har lyssnat på den sedan jag var liten och vi varje år åkte till Folkrace-festivalen i Motala :) Kommer aldrig glömma alla minnen från de underbara somrarna<3



ahh, minnen<3


Nej, nu ska jag sova :) lång dag i morgon som sagt ^^


Sweet dreams

Love

~Sandra

Av Sandra - 15 december 2011 22:48

Sometimes it's better to be kind than right.

We don't always need an intelligent mind that speaks,

but a patient heart that listens


Jag är totalt dötrött O.o Kanske inte så konstigt med tanke på hur lite jag har sovit de senaste veckorna :P och inatt blev det bara 3 timmar totalt ^^ Tänkte för en gång skull gå och lägga mig före midnatt :o det händer inte ofta längre.

Dagen har i alla fall vart bra, vi har haft massa kul på skype även om jag har blivit mobbad en hel del ^^ stackars liten priest som ingen förstår sig på :P


Hahaha, jag sitter just nu och garvar åt alla dessa "rampljuset" bloggar ^^ herre gud vilka töntiga saker folk skriver för att få folk att läsa deras blogg :P undrar om det faktiskt fungerar ^^ man kanske skulla skicka in något onödigt och se om någon hälsar på :D eller nä... jag bryr mig faktiskt inte om hur många besökare jag har ^^


btw, min mobil har totaldamp, så ni som messar/ringer mig, räkna inte med något svar, ibland funkar det, ibland inte x.x


Äsch det var nog allt för idag, jag är dötrött. Ska sova, och klockan är bara lite efter 11 :P det känns ju lite skumt :D


Night night

~Sandra


Av Sandra - 14 december 2011 22:45

Ett tack till Agnes som delade denna med oss på skype ^^

underbart med folk som bjuder på sig själva!

Av Sandra - 14 december 2011 00:19

*Rafiki hits Simba off the head with a stick*
Simba: "Oww! Geez, what was that for?"
Rafiki: "It doesn't matter! It's in the past!"
Simba: "Yeah, but it still hurts."
Rafiki: "Ah, yes, the past can hurt. But the way I see it, you can either run from it, or....learn from it."

Figurer i Disneyfilmer har alltid något smart att säga :) alla borde uppfostras med sånt här :P


I alla fall, Cap Raise i DN idag! och jag har ingen som helst lust att spela <.< hur kul är det på en skala? jag känner verkligen inte för att levla, eller förbereda mig för ny nest (som ser ut att vara 100% epic men jag orkar inte) men samtidigt vet jag att jag måste... för guildets skull >.< Det är alltid en massa tjat om att jag måste bli "epic" inför SeaDragon Nest eller vad yeb nu alltid snackar om, att man ska levla på det snabbaste sättet och att man ska va så jävla duktig hela tiden. Men saken är den, jag vill inte vara epic. Jag vill inte levla supersnabbt. Jag vill ha kul x.x men nej då, då får man höra kommentarer som "Sandra doesn't want to level properly" eller "no, she doesn't want to join us"

wtf?! Jag lämnade fiesta för att ha kul, inte för att bli någon jäkla robot som ägnar hela dagen till att försöka bli överdrivet bra i ett spel.

Sen idag frågade en viss person om vi ville göra dungeon med honom, vi säger ja och han frågar om vi kan vänta typ 20 minuter för att han kör goblins, så vi väntar, och han går och kör sin jävla dungeon utan oss? wth var det om?


Gaaaah jag hatar människor! jag är så jävla trött på människor >.< jag ska bosätta mig is kogen tillsammans med Minette och aldrig prata med en människa igen!

(och ni vet att jag inte menar allvar, jag älskar er<3)


Ok, nu ska jag lugnar ner mig och säga som Rafiki; "It doesn't matter! It's in the past!"


I alla fall, jag har idag börjat skriva på mitt CV! Vilket är skitsvårt då jag knappast har någon utbildning.. eller erfarenhet.. eller något som kan vara användbart över huvud taget. Men ska jag har råd att åka till skåne (och överleva resten av mitt liv, men det är ett senare problem) behöver jag pengar, så jag tar vilket skitjobb jag kan få. Kanske kan städa trappuppgångar eller dela ut reklam eller något ^^


Åh, jag börjar tro att Simon är seriös med att jag får hälsa på honom :D yay ^-^ jag älskar att träffa nya kompisar! (eller ah, träffa dem irl :P) så nu ska jag börja spara på riktigt ^^och jag får sova på hans soffa så jag behöver inte tänka på att hitta något ställe att bo på iaf ^-^ dubbelyay!


 

Nej, nu ska jag spela DN i typ en halvtimme till, sen sova, mycket exp att samla ihop i morgon.


Love you

~Sandra


Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Skapa flashcards