Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg under april 2012

Av Sandra - 27 april 2012 12:37

Får man skryta lite mer om hur bra allting är just nu? Eller börjar det bli uttjatat? :P

Det struntar jag i isf, det är min blogg och jag skriver om vad jag vill >:D


Jag har kommit in i en sjukt bra dygnsrytm nu när jag börjar må så mycket bättre, (och notera nu att det är bra för att vara MIG och för att vara arbetslös, sen vet jag att alla ni hurtiga studerande och arbetande saker är mycket duktigare än vad jag är ^^) istället för att sitta uppe till klockan 4 på morgonen och sedan praktiskt taget kollapsa av trötthet, sova till 12 och sedan sitta vid datorn typ hela dan går jag nu och lägger mig runt 11 och vaknar självmant runt 9 på morgonen :) Så runt 9 går jag upp och äter frukost (hör och häpna, SANDRA ÄTER FRUKOST!!), går ut och går en sväng och efter det kanske jag sätter mig vid datorn en stund, men jag sitter inte alls där lika mycket längre, utan jag ägnar mig åt "viktigare" saker, som att vara social med familjen tex :P


Bara det måste väl vara ett tecken på att man mår bättre? När man faktiskt kan sova en hel natt och sedan självmant vakna i en "normal" tid? Nu sover jag alltså runt 9/10 timmar varje natt och vaknar faktiskt utvilad, till skillnad mot förut då jag kunde sova hur länge som helst och fortfarande alltid var trött.

Solen skiner äntligen på mig med<3


Nog om detta :P

Just nu sitter jag och kollar lite på lägenheter i Grythyttan och Hällefors :3 Bestämde mig för att just inne i Örebro blir för dyrt, och de har komvux i Hällefors med, så det blir ett bättre alternativ :) nu hoppas vi bara på att allt går som det ska så jag kan flytta dit i höst med :P annars blir det komvux i Mariestad ^^ och det är ju inte helt fel det heller :P Fast ska jag vara helt ärlig blir jag lite ledsen om jag inte flyttar till Hällefors/Grythyttan i höst nu ^^ struntade nyss i en så perfekt lägenhet i Mariestad eftersom det inte känns värt att först flytta till Mariestad i ett par månader sen kanske jag flyttar i Augusti igen :P så roligt är det inte att bära möbler ^^


Nej nu ska jag hitta på något vettigt att göra innan mamma kommer och hämtar mig ^^ sen ska vi till någonstans utanför Töreboda och hämta en liten Golden valp :P mamma och elin ska skaffa hund ^^ Då blir det att gömma skorna minsann :D


Baii

/Sandra




Av Sandra - 24 april 2012 22:03

Här skriver man ena dagen om hur bra man mår, nästa dag får man någon slags magsjuka/matförgiftning eller w/e det nu var. Så ska rätta till det och säga att jag just nu mår väldigt bra psykiskt. Fysiskt är det en annan sak med :P


Blev alltså magsjuk eller något liknande igår, eller en seg matförgiftning. Tror mer på det sistnämnda eftersom både Annelie och Emma hade mått dåligt samma dag, på samma sätt, bara att för dem gick det över fram till eftermiddagen, det gjorde det inte för mig ^^

Idag har jag väl mått lite bättre men matlusten har varit värdelös så eftersom jag knappt ätit något både igår oh idag så mår jag illa pga det :P Så Annelie fick mig att äta ett par mackor och nu är i alla fall yrseln borta ^^


Känner att detta inlägg är helt ovärt och sjukt tråkigt... (haha, "sjukt" tråkigt att prata om sjukdomar hehehe *dålig humor*)


Så vad har hänt idag då... okej inget alls faktiskt, jag har mått skit, punkt slut :P

Det var nog allt jag hade att säga.. hade bara lust att blogga men något att skriva om hade jag inte ^^


See ya!

/Sandra

Av Sandra - 22 april 2012 23:20

Wow, man kan nästan tro att jag har glöt att jag har en blogg så oaktiv som jag är :P men för att vara helt ärlig, jag har helt enkelt inte haft någon lust att blogga på senaste tiden ^^ det händer ju inte mycket intressanta saker ändå :P


Men nu har det hänt grejer minsann :3 först och främst så har vi den otroligt viktiga nyheten (och jag är faktiskt seriös, eller ja, för MIG är det viktigt) att jag har blivit "sams" med pappa igen *-* så just nu sitter jag i ett supermysigt rum i hans och Annelies hus ute i Jula :P

Om det känns bra? Givetvis!

Jag mår helt plötsligt så jäkla mycket bättre, så den här "konflikten" eller hm.. mer missförståndet kanske, har nog tagit hårdare på mig än jag velat erkänna, även om jag då och då fått vissa utbrott över det (som sagts i tidigare blogginlägg). Så ah, just nu känns allt superbra :)


Igår (Lördag) var vi även hemma hos Dennis (farbror) och Therese, och hm, sedan jag träffade dem sist känner jag själv att jag faktiskt har växt till mig lite, helt plötsligt var det jätte trevligt att sitta där ute och dricka lite (kanske en aning för mycket för mig, inte så att jag blev full men jag kände helt klart av det) och småprata om allt möjligt.


Har även kommit på att jag vill ha ett sommarjobb och inte ett vanligt jobb just nu, det blir inte lätt att hitta men har ju lite kontakter inom typ Skaraborgs städ och sånt, så med lite tur så kan jag hitta ett.

Ett vanligt jobb vore kanske inte så bra just nu eftersom jag inte vet om jag kommer flytta till Örebro i höst eller inte, gör jag det så känns det ju en aning ovärt att börja jobba i Mariestad/Skövde och sedan säga upp mig i augusti igen, men vi får se hur det blir med det.


Nu ska jag kika runt lite på youtube och sedan sova, i morgon ska jag lära mig att göra upp eld i kaminen :P det kan bli kul :D jag lyckades i Norge (typ) så ska la inte va så svårt ^^


Btw Marie! Till Norgeresan sen, är det okej om jag bränner ut lite musik att ha i bilen? :3 inget fel på din musik ofc men skivorna tog ju slut sist ^-^


God natt!

/Sandra

Av Sandra - 12 april 2012 23:37

To win one hundred victories in one hundred battles is not the acme of skill.

To subdue the enemy without fighting is the acme of skill.

- Sun Tzu, The art of war

...

Av Sandra - 12 april 2012 01:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Skapa flashcards