Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Sandra - 20 mars 2010 17:03

Jaha, nu när spelberoendet börjar lägga sig lite kanske jag kan få tid över till att blogga igen? har helt plötsligt inget att göra, vilket känns helt fel O.o


Ja, som jag sa, och som några börjar märka, så har mitt spelberoende börjat lägga sig, jag gillar det inte alls, men sanningen är att det inte längre är lika kul att logga in på Fiesta längre.

Tyvärr vet jag också vad det beror på, att Mayday lade ner. Det roligaste med Fiesta var ju liksom inte att lvla och slåss mot monster, det var ju chatten som var det som fick mig att vilja logga in.


Nej, jag ska inte säga att alla är borta, jag har fortfarande Jiggy och Tash, de är underbara och är online hela tiden, men vafan, jag kan ju inte skriva till dem hela tiden? Man blir ju som en jävla stalker..


Okej, nu till viktigare saker, nu har jag äntligen fixat en APU-plats, den ligger typ 10 min med buss från stället där jag bor (när jag är hos mamma) så kommer alltså kunna åka hemifrån typ... halv 8 isället för kvart över 6 :D Omg vad skönt det ska bli<3


Har det hänt något mer tro...? Säkert några blonda kommentarer och dummheter i skolan, men kommer inte ihåg några just nu :/


Jag är fortfarande grymt less på klassen osv, men nu känns det lite värt att gå dit igen, nu när jag har snackat med några om det och vet att jag har vännerna vid min sida<3 Vi får se, vi ska ha någon klassdag på onsdag, tror inte att det kommer hjälpa så mycket, men man måste börja någonstans :)


Det var nog allt för den här gången, om några timmar kommer en massa folk hit så ska börja göra mig i ordning :) Blir alltid lite nervös när jag ska träffa min kusin Kristoffer och hans tjej, vet inte ens varför, de är ju jättesnälla O.o Men men, vi får se, hoppas att kvällen blir lyckad i alla fall :) Mamma har ju äntligen insett att jag faktiskt fyller 18 i år och inte längre bör sitta vid barnbordet (verkligen på tiden) så det kanske blir lite roligare än alla andra gamla släktträffar ^^


Cya<3

/Sandra

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards