Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Sandra - 15 september 2010 16:03

Det var ju trevligt, lyckades bli sjuk igen, och i morgon åker jag till Italien O.o Låt mig bli frisk ffs!! Vore ju lagom kul om jag måste stanna hemma i mrgn o.o


Måste ju säga att jag har haft tur i oturen med, något med Yebs dator (eller var det internet...?) har gått sönder, så han kommer inte kunna logga in på några dagar. Det är såklart helt värdelöst, dels för att han nu måste köpa någon ny skit, och det kan inte vara kul och jag förlorar min sista dag med honom och Agnes innan jag åker (pessimistisk som jag är så tänker jag direkt att tänk om något händer nu? Om planet störtar eller något? omg...) aja, det som var lite lite lite lite bra med detta är att jag nu inte behöver ha så dåligt samvete över att jag åker. Han sa något i stil med att han inte kommer ha någon anledning till att logga in när inte jag kommer vara där, och då känns det som om jag tar spelet ifrån honom... Jag fattar inte riktigt hur jag kan vara den enda anledningen till att spela? Jag menar ok, vi lvlar Sassan och LuvLuv tillsammans, och de säger att de behöver Roiben för att farma.. Men samtidigt, de kan hitta en annan cleric till farmandet. Och han borde kunna hitta på något annnat? Och vad fan, jag har sagt till honom en miljon gånger att lvla LuvLuv ändå <.< amg


Sen vart det ju trist att inte kunna gå till skolan och säga hejdå till kompisarna, omg låter på mig som om vi faktiskt aldrig kommer tillbaka, men ni vet ju hur jag är, jag tror alltid att det värsta ska hända :3


Aja, det var inget vettigt alls egentligen, som vanligt ^^


Nu ska jag packa o.o vetefan vad jag behöver ha med mig, men det löser sig nog, blir ju bara borta några dagar :3


Ta hand om er nu, jag kommer att sakna er<3

Vi får ju hoppas att planet inte störtar den här gången heller (jag HATAR verkligen att flyga) >.<

Skriver förhoppningsvis när jag kommer hem :) 


Love you guys<3

Kram Sandra

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards