Sandra - Mina tankar i ord

Direktlänk till inlägg 18 april 2011

1 year ago o.o omg..

Av Sandra - 18 april 2011 22:16

Hjälp vad tiden flyger iväg o.o jag insåg idag att det är ett år sedan (exakt) sedan yeb la till mig på skype.. shit, det känns inte alls som riktigt så länge sen, och man måste ju säga att det har varit ett väldigt intressant år. För det första har jag ju utan tveka fått lära känna två helt underbara personligheter (pratar förståss om både yeb och agnes nu) det är helt enkelt helt otroligt hur mycket glädje de har skänkt mig (hahaha insåg att detta börjar låta som någon jävla självbiografi eller något xD)


Mkay, så för att ta det kort istället för att skriva en massa känslor som ingen ändå kommer orka läsa, så har detta året varit freaking awesome och a fucking hell. Någon som fattar vad jag menar? ;) ja min omgivning vet precis vad jag snackar om :P efter dagarna jag har kommit och babblat om dem oavbrutet, hur underbara de är, chatter, skypesamtal, korten de har skickat osv osv. Eller den lilla Hello Kitty'n som fortfarande hänger med fram och tillbaka mellan pappa och mamma och till och med hela vägen till England, bara för att den påminner mig om hur underbara de är.


Helvetet har vännerna också fått lyssna på, hur det har varit de gånger jag har vart osams med en av dem (eller i några sällsynta fall, båda två) deppiga tider då jag beklagat mig över att jag inte vet vad jag har gjort för fel, och då mitt humör går upp och ner som en jäkla bergochdalbana :P

Just nu är en sådan tid faktiskt ^^ rätt typiskt just nu, eller hur? men ah, det behöver vi inte gå in närmare på, mina vänner känner till situationen och någon annan har inte med saken att göra ^^


Ja, i alla fall, det är nu ett år sedan denna (då) mystiska yebisu frågade om han fick lägga till mig på skype. Killen jag var absolut livrädd för (hallå han var liksom... en värsta mäktig wizzie (som han gärna kallar det) full cs och... läskig). Jag kommer fortfarande ihåg när vi farmade och Chris (som vi snackade mycket med då) sa att han skulle gå afk en liten stund och yeb säger något i stil med "lets do one alone" och jag tänkte (sa inte ofc, lite uppfostran har jag) "noooooo Chris dont leave me alone with him".

(Kolla Marie!! Parenteser i parenteserna där uppe o.o heter det ens så? epic fail..)


 

(är fortfarande en aning chockad över klockslaget... han måste typ ha addat mig och sedan gått och lagt sig.. eller något..)


mm, som en dikt säger;
Åren flyger snabbt förbi,

fånga dem och fyll dem

Låt dem rymma harmoni

Spara och förgyll dem.

 

Det där med harmoni vet jag inte, men nog är det en fin dikt :P


Nej, nu ska jag vara social med Fai igen ^^ älskar hur nyttiga vi är denna underbara måndag x) Först donken, sedan isglass (piggeling ftw!!), godis, mat, mer godis.

Ska blogga mer om dagen i mrgn :P nu ska jag fortsätta glo på "Mamma byter bo" hahaha epic tjejkvälls-program xD


Love love

/Yen

 
 
Ingen bild

Johanna

19 april 2011 02:08

tiden går fort när man har roligt :P
Men tkr det är synd att ni är osams eller vad det nu är nu "/ du verkade så glad när ni var sams "/
kram<3

Sandra

19 april 2011 15:56

Det löser sig nog ska du se :P och ah, tiden går jäkligt fort när man har roligt ^^
kram< 3

 
Marie :D

Marie :D

21 april 2011 11:04

Hey! Parenteser i parenteser 4 the win!! :D
Är det bara ett år!? :O Känns som 4-ever du har kännt dom! ^^
kram!!

http://mariesmanga.bloggplatsen.se

Sandra

21 april 2011 16:53

Haha, japps "bara" ett år ^^
kraaam< 3

 
Ingen bild

Marie (igen)

22 april 2011 17:40

Har du fixat datorn btw? Värst vad du skriver ^-^
kram!!

Sandra

24 april 2011 19:58

Nepp det har jag inte :P kan ju inte spela fiesta ordentligt så får blogga ist xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 8 oktober 2012 00:54

Så för er som bryr er har jag skapat en ny blogg :P kul va? kanske inte ^^ iaf, zarlina.bloggplatsen.se Det var nog allt... haha tråkig jag är då ;) ...

Av Sandra - 20 september 2012 00:52

Tänkte bara upplysa de få läsare jag har att jag lever, men att jag inte är på speciellt blogghumör för tillfället. Så ja, dels för er som läser min blogg ibland, jag uppdaterar inte speciellt mycket nu (no shit sherlock) men kommer givetvis börja ig...

Av Sandra - 14 augusti 2012 21:43

Nu har jag bott här i min lägenhet i Grythyttan några dagar, och en hel del har redan börjat hända. Första nätterna bodde Elin och mamma här för att hjälpa till att möblera och så, sedan igår åkte vi till Norge för att köpa katt av Ole ^^ Orkar i...

Av Sandra - 20 juli 2012 15:38

Får Cupcakes by Niwy :D

Av Sandra - 17 juli 2012 13:57

Jag älskar den här appen ^^ nu kan jag skriva korta och helt värdelösa inlägg utan att behöva krångla med datorn :D Just nu njuter jag och Minette av solen :) dagar som denna är det underbart att vara hundvakt ...

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards