Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Sandra - 13 november 2011 21:52

Congratz Charmed Nibs!
for winning your last Guild Tournament


Thank you for all the help, it's thanks to you Happy Puppies still is alive.
Thanks for all the fun, all the raids and all amazing drama


We will miss you, Isya will be empty without you


Love
Happy Puppies


    

Av Sandra - 13 november 2011 16:59

jahapp, så har man varit lite seg med bloggandet igen, det blir så när man inte har något att skriva om :D

Men kan i alla fall berätta att det verkar som om Lena och jag är kompisar igen :) bra det, igen idé att låta något drama om en kille komma emellan vänskapen och ska jag vara helt ärlig har jag faktistk saknat henne :)


I brist på något att skriva så skickar jag in ännu en youtubevideo, detta är resultatet av några timmars pratande med Simon, Assy och några andra från Charmed Nibs, efter ett tag börjar någon skicka youtube-länkar sen fastnar man framför en jäkla massa skit :D

Iaf, har nog ingen bra kommentar på denna... det är typ.. wtf?

Fick den från Simon för några dagar sen som hade fått länken från yeb tror jag :P


Och medan man sitter och skriver så skriver Agnes och avslöjar att hon ännu en gång har spionerat på min blogg :D haha söt hon är ^^

Så om hon läser detta med,

Hai Agnes! I love you<3

Japps, det var min lilla hälsning ^^ snäll jag är (A)


Marie: Agnes berömde din London video :P så var stolt kvinna!


Hm... nu då...

jag har verkligen inget vettigt att skriva x.x


Uhm..

Mats vann 11.000kr på poker igår. Det är ju något att fira :P antar jag? xD


Ikväll blir det GT med Happy Puppies. Mot Innuendo :3 vi är så körda! men det viktiga är att man har kul :D


Nu ska jag gå tillbaks till spelande, Dragon Nest står på schemat idag, fram till halv 8 då det börjar bli dags att göra sig beredd för GT :3


Love ya<3

/Sandra

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards