Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Sandra - 31 januari 2012 02:00

Okej, jag är förbannad, så nu kommer ett random rage inlägg.


Iaf, en person, från guildet ofc (ja nu blir det lite "folk från DN snack") har inte vart i vårt skypecall på ett tag.

Eller jo, han gick med ett par gånger men sa inte ett jävla ord. Han totalignorerade oss till och med när vi försökte prata med honom. <.<


Så en av oss frågade för ett par dagar sen vad som var fel, och fick svaret (om jag har fattat det rätt) att han var "a bit pissed off at our luck" så han var irriterad på oss för att vi har tur? Wtf is that?!

Och ja, jag kan erkänna, i spelet är jag en av de mest tursamma när det gäller vissa saker. Okay, jag fick några "rare items" som ingen annan i guildet har fått. Men so what? Så ja, jag tar det personligt, om han är förbannad på vår tur så är han uppenbarligen förbannad på mig också.


Och det, gör mig förbannad. Jag har ingen tur alls!
Jag har totalt misslyckats i skolan och har ingen utbildning alls, vilket betyder, jag kommer inte kunna få ett riktigt jobb, och ja, jag är inte sugen på att plugga på komvux, för säga vad man vill, det ger en stämpel och jag har ingen lust att bli klassad som mer värdelös än jag redan är. Min mormor ligger på sjukhus IGEN och min morfar, som är den viktigaste personen i mitt liv, har en sjukdom som kommer att döda honom. Vi vet inte när, för det har inte brutit ut än, men en dag, det kan bli om en månad eller om 10 år, så kommer han att dö tack vare den skiten. Och jag kommer inte klara av det.

På samma gång beter sig halva min släkt som om jag inte existerar. Jag möter dem på stan och de tittar åt andra hållet, jag finns inte för dem. Jag har inte träffat min pappa sen i maj eller något och sen dess har vi haft 2 telefonsamtal som var typ 5 minuter långa, om ens det.


But ey! I got a horse in game! I'm the luckiest person ever!


I alla fall, idag kom han tillbaka till callet, och beter sig som om inget har hänt. Ingen förklaring till oss som inte har snackat med honom, inget "I'm sorr I haven't been in the call for a while but...." INGET! han beter sig som om allt är helt fucking normalt! och för de andra kanske det är det, men inte för mig. Han betedde sig som en idiot och han kan inte ens förklara vad fan vi gjorde för fel? Eller om något hade hänt så att han inte ville gå med av personliga skäl?


Gaaaaah!

I HATE PEOPLE


fuck off.

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards