Sandra - Mina tankar i ord

Direktlänk till inlägg 23 mars 2010

Lång dag för en sjukling ^^

Av Sandra - 23 mars 2010 22:42

   Dagen började med att jag hade skitont i magen, det blev alltså ingen skola eftersom jag kände mig rätt så illamående :P Därför har jag ägnat dagen till att plugga ^^

  

Ja som sagt, var sjuk och då finns det inte speciellt mycket att göra, så då belv det några timmars studande ^-^

Annars har det inte hänt så mycket idag, blev lika glad som alltid när en i klassen messade och frågade om jag var sjuk, hur jag mådde och att jag skulle krya på mig och allt det där som kompisar borde fråga när man är borta :)<3


Har även hunnit skriva en del, har kommit på den perfekta fortsättningen på Inte som en saga, och omg vad bäst jag är (eller inte ^^)

I alla fall, så efter en hel dags studande och skrivande belönade jag mig själv med några timmars spelande, Fiesta ofc ^^


Ska inte skriva en massa om det (även om jag väldigt väldigt väldigt gärna vill) men ska slänga in en bild på Osdyn, han som jag berättade om här om dan att jag inte vågat skriva till för att han ser läskig ut, och som jag nu tycker asmycket om. Han är som en svensk version av JIggy :P alltså, rolig, snäll, charmig, cool osv men SER läskig ut... (precis som Jiggy, hur folk vågar fråga honom om buff fattar jag inte O.o) Nej nu har jag skrivit för mycket om Fiesta igen ^^ nu slänger jag in bilden, sen får det vara bra för idag X)


  

Osdyn är han till höger då ^^ den andre mobbade saken är jag :P

Ngn som fattar varför jag tyckte han var läskig?

Röda ögon, läskiga kläder (okej kanske inte) värsta uppgraderade wanden (staven han har i handen) + att han var mer än 10 lvlar över mig O.o scary (lol)


 

Cya<3

/Sandra


 
 
Maddie

Maddie

24 mars 2010 15:50

Krya på dig

http://www.trettiofemsekunder.blogg.se

 
Marie

Marie

26 mars 2010 19:21

hehe^^ Jag tyckte han såg rätt snäll ut ;P Eller jag ska kanske inte säga nåt^^ Hehe
HAr läst senaste delen av berättelsen nu, på tal om inte som en saga, och roiben och allt, skitbra ju! Kom inte och klaga!! Kram och krya!!

http://mariesmanga.bloggagratis.se

 
Sandra

Sandra

27 mars 2010 01:43

Men Marie D: stå på min sida!! hehe du ska få se en bättre bild ngn dag ^^ och om jag försöker förkalra, han var MINST 10 lvlar över mig (tror dt var 17 lr ngt) han stod i Uru (som är den största staden i Fiesta) och verkade kunna allt och.. äsch dt går ju inte förklara -.- men iaf.. grr jag får försöka irl ngn gång ^^

Aww tack, jag själv skäms som fan när jag tänker på att du har läst den... men jaja, vi får se ^^ du kmr nog ångra dig :P om jag minns rätt är nästa del du kmr få rätt fånig (fast kan knappt vänta tills du kmr till en viss del, vill veta vad du tkr om en del som jag faktistk blev nöjd med)

Jag mår mkt bättre nu tack, vi ses efter lovet. Ta hand om dig! < 3

http://www.chabii.bloggagratis.se

 
Chop chop

Chop chop

27 mars 2010 22:58

SV: Mm, jag vet om det problemet. Har skrivit till blogg.se och de ompublicerade mina inlägg och problemen försvann på de äldre inläggen. Fast det är fortfarande så på de nya inläggen jag publicerar nu.. :/ Jobbigt läge, men hoppas att de kan hjälpa mig att fixa bort det för alltid :) Så nä, det är varken fel på min(hoppas jag) eller din dator! ^^

Han den där snubben är nog lite läskig för han ser ut som en vampyr XD Får man fråga vilket spel det är? Kommer nog inte ha tid med att spela, har så mycket att göra, fast vore ändå kul att veta. :)

Du får krya på dig!:)


http://chop.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 8 oktober 2012 00:54

Så för er som bryr er har jag skapat en ny blogg :P kul va? kanske inte ^^ iaf, zarlina.bloggplatsen.se Det var nog allt... haha tråkig jag är då ;) ...

Av Sandra - 20 september 2012 00:52

Tänkte bara upplysa de få läsare jag har att jag lever, men att jag inte är på speciellt blogghumör för tillfället. Så ja, dels för er som läser min blogg ibland, jag uppdaterar inte speciellt mycket nu (no shit sherlock) men kommer givetvis börja ig...

Av Sandra - 14 augusti 2012 21:43

Nu har jag bott här i min lägenhet i Grythyttan några dagar, och en hel del har redan börjat hända. Första nätterna bodde Elin och mamma här för att hjälpa till att möblera och så, sedan igår åkte vi till Norge för att köpa katt av Ole ^^ Orkar i...

Av Sandra - 20 juli 2012 15:38

Får Cupcakes by Niwy :D

Av Sandra - 17 juli 2012 13:57

Jag älskar den här appen ^^ nu kan jag skriva korta och helt värdelösa inlägg utan att behöva krångla med datorn :D Just nu njuter jag och Minette av solen :) dagar som denna är det underbart att vara hundvakt ...

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards