Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg den 26 november 2010

Av Sandra - 26 november 2010 21:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sandra - 26 november 2010 14:58

Äntligen något som lyser upp i mörkret, biljetterna till London är nu bokade :)

Jag och Marie ensamma i London, det kommer bli ett galet äventyr :D Men det kommer säkert bli sjukt kul med *-* Med lite tur kommer jag nog kunna träffa Yeb och Agnes med *-* det vore grymt coolt, *hoppas hoppas* men vet inte hur de jobbar eller något när vi är där.. Yeb är ledig måndagen, men Agnes... hmm, aja vi får la hälsa på henne på hennes jobb i värsta fall ;)<3


Och även om de nu inte vill träffa mig, så kommer vi ändå ha sjukt kul Marie och jag :D Jäklar vad härligt, däremot får vi se hur flygturen blir ^^ jag som är livrädd för att flyga, och Marie som kommer flyga för första gången :3 Mwaha ^-^


Nu har vi dock "bara" ett problem.. vi vet inte vart vi ska bo x) men det löser vi :D fortfarande massa tid kvar :3 (sheat, nu har jag velat använda 3 olika ord men har vart tvungen att ändra eftersom jag inte kommer ihåg hur de stavas O.o sheat, svenskan blir sämre i takt med att engelskan blir bättre...)


/Yen

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards