Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Sandra - 15 april 2010 07:30

Ja, ni har säkert redan läst eller hört om det, men jag skriver om det ändå.


"Fyra män åtalas för att bland annat ha bränt ihjäl och hetsat en hund att bita ihjäl kaniner."

  

Det handlar alltså om fyra personer som köpte kaniner bara för att plåga dem till döds. De har bland annat filmat när de band ihop benen på en kanin, hällde tändvätska på den och sedan tänt eld på stackarn. Inte nog med det, de stod och skrattade under tiden.

De har även plågat kaniner på andra sätt, bland annat genom att hetsa en hund till att slita en av kaninerna i stycken.


Jag blir så jävla förbannad, hur fan kan man göra något sådant mot ett djur? Att ens tänka tanken visar ju hur jävla sjuk man är.

Sådana personer skaq fan låsas in och typ skjutas.. Störda idioter!

Ett djur som inte ens har en chans att försvara sig, de kan inte ens säga ifrån och att sedan skratta medan kaninen bränns till döds är helt jävla sjukt.


 Läs mer på Svt.


Jaja, det var många vackra ord i ett rätt kort inlägg, känns som om jag kommer bli en bra förebild med alla svordommar ^^


Cya

/Sandra

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards