Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Sandra - 16 augusti 2010 01:48

Dagen har varit allmänt seg... Och nu sitter man uppe allt för sent igen, trots att skolan snart börjar så har jag inte ens börjat vända tillbaka dygnet än o.o Dags att göra det kanske :3


Aja, jag är rätt uttråkad atm, så slänger in ett tråkigt "test" om att börja skolan.


Vilken klass ska du börja i: 3e (sista!!) året i gymnasiet

Heter din skola: Vadsbogymnasiet
Vilket datum börjar din skola: 24 Augusti, tror jag...?
Längtar du: Uhm.. Lite kanske, saknar vissa personer ^-^<3
Har sommarlovet gått snabbt tycker du: Mhm O.o
Vad har du gjort på ditt sommarlov: Jobbat, tränat hunden, spelat Fiesta (big surprise!!)
Har du hunnit med mycket tycker du: Jadå :3
Ska du börja i en ny klass nu: Nope, ett år kvar med BFarna
Isåfall, kommer du sakna din gamla klass: :3
Gillar du din nuvarande klass: För det mesta (:
Gillar du alla i din klass: Man kan inte älska alla ^-^
Varför tycker du så: Ehm? Vi är som en familj antar jag, vi bråkar ofta, men vi finns där för varandra.

Vilka brukar du umgås med: Marie, Kajsa, Johanna, Maria, Julia, Tessan (som flyttar nu ;___;) osv, umgås rätt mycket med de flesta
Vad brukar ni göra på rasterna: Snacka... Dumma oss, skämta, klaga över för långa/korta raster osv xD
Har du kramat alla i din klass: Nope

Gillar du din mentor: Jadå :)
Gillar du dina andra lärare
: Vet inte riktigt vilka jag kommer ha i år, men de flesta är helt ok
Vilken är din favorit: Hmm... Svårt att säga, Jessica eller Lena tror jag..
Gillar du dina betyg: Eww nej, men det blir nya tag i år *-* Nu jävlar! :D

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards