Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Sandra - 18 augusti 2010 02:12

Ja jag överdriver som vanligt, så som jag alltid gör när jag är sjukt övertrött och borde sova >.<

Men iaf, snackade en massa med Agnes idag, så som jag gör mer och mer nu för tiden, och snacka om att hon är underbar o.o Sjukt fantastisk på alla sätt och vis, påminner lite om en väldigt speciell vän jag hade en gång i tiden. Förutom att Agnes behöver jag inte (läs: kan jag inte) träffa irl. Hon bor långt borta i England ;__; Både bra och dåligt.. Jag behöver inte kämpa med att hålla upp en fasad när jag snackar med henne, jag kan bryta ihop när vi pratar om sådant som är jobbigt, hon störs inte av det...


Dock berättade hon att Yeb har läst min blogg <.< det var tydligen länge sen, men wth?? Min blogg, min svenska blogg!! Han har tydligen översatt <.< *pinsamt* jag praktiskt taget dog när hon berättade det.. Amg visst att några jag känner från Fiesta läser ibland, men HAN av alla människor? D: amg


(ja det finns en stor risk att hon eller han (eller båda o.o) går in och läser detta... hon sa något om att besöka bloggen, i så fall.. Hiiiiiiiiiiii Agnes<3 and Hiiiiiiii Yeb<3 tell me if u fecking read this!! >.<)


Ja det var min lilla *host* snälla hälsning till dem <.<

Men seriöst, han har läst min blogg D: omg döda mig någon!!

Ok jag ska försöka lugna ner mig.. och sova kanske.. skolan börjar om mindre än en vecka.. SHEAT!!!! Omg, jag vill tillbaka samtidigt som jag aldrig mer vill sätta min fot på det stället.. Seriöst, jag har en UNDERBAR vän där och ett helt gäng med bra kompisar, men samtidigt, det kommer bli en fecking pain att gå upp tidigt bara för att åka till ett ställe som jag praktiskt taget hatar..


Och det här blev ett "crazy-inlägg" som egentligen inte berättar något mer än att jag freakar ut totalt utan någon som helst vettig anledning.

Eller ok, 2 anledningar (som inte är några anledningar egentligen.. omg *confused*)

1. YEB HAR LÄST MIN BLOGG!!!!!!!!!!!!!!

2. skolan börjar snart >.<


blah w/e

See ya ppl

/Sandra

Av Sandra - 18 augusti 2010 00:49

Life is about trust…

 

Without trust there’s no friendship

 

And without friendship, there’s no life

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards