Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Sandra - 4 februari 2011 20:24

Denna dag kunde knappast vara bättre :D

Okej att det var segt att gå upp och snön var irriterande, men iaf :) dagen var i regel bra :D

Trodde ja låg massa efter i engelskan, men det gjorde jag inte, har bara en uppsats och en redovisning kvar att göra, sen är jag ikapp igen. Fick även VG+ på senaste testet vi hade :D trodde det hade gått skitdåligt sen ser jag betyget!! Woot Woot!! Bättre än så blir det knappast :D:D:D


Sedan hade vi religions prov, vilket var lätt och fick godkänt :D

Efter det hade vi dock svenska.. vilket var dött.. och hon läraren verkar typ tro att jag skulle ha svårt för svenskan lr ngt o.o för hon typ "du får gärna sätta dig utanför om du jobbar bättre när det är lugnt"

Asså hallå D: ser det ut som om jag BEHÖVER lugn och ro? lugn och ro betyder i princip "jag tar med mig ngra kompisar och pratar mig igenom lektionen" så shut up typ >.<


Men sen fortsatte det bra dock :3 ytterligare ngra % närmare nästa lvl på Yendri och just nu snackar jag med yeb, som fortf har en hemsk hosta, men som iaf mår lite bättre idag :) förhoppningsvis kommer han snrt må helt bra igen ;D


Mja, det var la allt för dagen, i mrgn blir det hemskt vidrigt jobb igen <.< ugh!


See you~

/Yendri

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards