Sandra - Mina tankar i ord

Direktlänk till inlägg 11 februari 2012

Fika med Marie och melodifestivalen.

Av Sandra - 11 februari 2012 20:33

Har haft en väldigt bra dag idag :) Träffade äntligen Marie, vi tog en fika i stan och ägnade oss åt allmänt skitsnack ^^ även om det kändes som om jag babblade lite väl mycket :o Men ursäktar mig med att de enda jag brukar prata med är folket på skype, och vi har inte mycket mer än DN att prata om ^^ så det blir ju inte samma sak, nu kunde jag äntligen prata om lite allt möjligt :D

Sen gick vi lite i affärer och sådär och hade det allmänt trevligt :)

Vi träffade även Alex, som jag inte sett på länge så det var också kul :D

Så ah, väldigt lyckad dag!


Just nu sitter jag och beklagar mig över Melodifestivalen, som ärligt talat är rena skiten... Vet inte ens om vi kan kalla det här musik tbh.


Marie och jag pratade lite om London idag, det är snart 1 helt år sedan vi var där! Det känns som om det inte var länge sen alls, på samma gång känns det som om det var evigheter sen. Så mycker har hänt det senaste året, samtidigt har jag inte förändrats mycket.. eller jo det har jag, men på samma gång inte.

Shit jag förvirrar mig själv ^^


Men herregud Timotej!? Kan ni skriva lite egen musik kanske? Denna skiten är ju rena kopian på Sarek, igen! precis som förra gången.

(sorry, random rage)


-några minuter senare, har kollat lite på tv'n med-

Denna låt var inte mycket bättre... "put your hands up to the sky" nja, den var rätt värdelös faktiskt.

Det har inte varit någon riktigt bra låt idag ännu. Den första var okej dock, och grabben är bara 18 år så kommer det ingen bättre snart hoppas jag att han går vidare, för han var inte dålig, han var bara inte superbra.


Och hjälp vad har hon på sig....


Ja, jag ska väl återgå till Tv'n, hon har lite roliga kläder så hon kanske är bra :P  och jag vill ha hennes örhängen!! Jag som idag kom fram till att jag aldrig använder örhängen längre ^^


Okej låten verkar vara en "typisk" svensk sak, där man ska förklara varenda lite detalj som händer, fast den var inte helt värdelös faktiskt. Hon har som sagt häftiga kläder så det ger henne pluspoäng hos mig ^^


Nej, fokus på tv'n! och folket jag chattar med, vi tittar tillsammans :P


See ya!

Love

Sandra

 
 
Ingen bild

Alexandra

12 februari 2012 17:50

Hej!! Roligt inlägg.. ;) Vad är lösenordet till inlägget </3 men hittar inte det ;(

Sandra

12 februari 2012 20:18

uhm känner jag dig? det är liksom lösenordsskyddat av en anledning

 
Fikatanten

Fikatanten

12 februari 2012 19:24

Åh! Det var jättekul att ses! ((Och du pratar inte alls för mycket! Det är jag som pratar för lite, höhöh)) London London London! Dit ska vi tillbaka!
kram!! :D

http://mariesmanga.bloggplatsen.se

Sandra

12 februari 2012 20:19

gör jag visst xD
Men ah det var jättekul :D måste göras om snart!
yes box, London SKA vi tillbaka till! Inga undanflykter :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 8 oktober 2012 00:54

Så för er som bryr er har jag skapat en ny blogg :P kul va? kanske inte ^^ iaf, zarlina.bloggplatsen.se Det var nog allt... haha tråkig jag är då ;) ...

Av Sandra - 20 september 2012 00:52

Tänkte bara upplysa de få läsare jag har att jag lever, men att jag inte är på speciellt blogghumör för tillfället. Så ja, dels för er som läser min blogg ibland, jag uppdaterar inte speciellt mycket nu (no shit sherlock) men kommer givetvis börja ig...

Av Sandra - 14 augusti 2012 21:43

Nu har jag bott här i min lägenhet i Grythyttan några dagar, och en hel del har redan börjat hända. Första nätterna bodde Elin och mamma här för att hjälpa till att möblera och så, sedan igår åkte vi till Norge för att köpa katt av Ole ^^ Orkar i...

Av Sandra - 20 juli 2012 15:38

Får Cupcakes by Niwy :D

Av Sandra - 17 juli 2012 13:57

Jag älskar den här appen ^^ nu kan jag skriva korta och helt värdelösa inlägg utan att behöva krångla med datorn :D Just nu njuter jag och Minette av solen :) dagar som denna är det underbart att vara hundvakt ...

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards