Sandra - Mina tankar i ord

Direktlänk till inlägg 7 mars 2012

DC Talk, tjejkväll och annat random

Av Sandra - 7 mars 2012 03:09

Alright, mitt löfte till mig själv om att böra uppdatera bloggen oftare gick ju inte sådär jätte bra, jag är lika oaktiv som förr :P Men jag ska försöka bättra mig, inte för att många läser, men för att jag älskar att gå tillbaka och läsa gamla inlägg och se hur mycket som förändras under tidens gång. Iofs har jag sjukt många inlägg som bara gör mig deprimerad, eller som vrider tillbaka klockan för ett par sekunder, men som gör det ännu ondare att återvända till nuet. (som till exempel alla minnen med yeb och agnes, det är SJUKT hur mycket jag saknar dem. Eller London, jag vill tillbaka dit NU)


I alla fall, för att prata om något roligare;

I lördags blev det en planerad spontanlunch i Mariestad tillsammans med Marie och Julia :) sedan blev det en ännu mer spontan tjejkväll :3 supermysigt!

Melodifestival och 2:a VK film (som faktiskt slutade med att Hitler blev mördad på en biograf O.o wtf?)

Blev sjukt irriterad på Melodifestivalen dock.. okej att Sean Banan inte är någon låt vi borde skicka vidare, men seriöst talat... i en duell mot Thorsten Flinck (som förresten inte sjöng utan bara pratade igenom sin låt) borde han ju lätt kunna vinna, men nejdå, fucking svenska folket röstade på honom... wth is that?!?!!!!!!


Idag har jag skrivit på min bok :3 Inte som en saga. Slängde iväg allt förutom mina tre favoritdelar och började om häromdan ^^ så nu ska den skrivas om :)


Har även fått ett bra musiktips från Viktor, som är kristen (och det är inget speciellt med det, men det finns en anledning till varför jag nämner det) han berättade om ett kristet band, de sjunger typ om Gud och Jesus och sånt, och ärligt talat, de är grymt bra o.o Jag är inte kristen själv, jag var förut men inte längre, men tycker även att denna musik är underbar! har knarkat låtarna hela kvällen ^^ och hade det inte varit "Black March" hade jag nog laddat ner några låtar.. eller till och med köpt dem om de har någon "köp och sedan ladda ner" på sin sida. Men nej, det får vänta till April :P



En av deras låtar, inte den bästa men den första jag hörde, och den fick mig att fastna så ^^

Även om du inte gillar den direkt, lyssna tills 1:30 iaf, då har du hört det mesta av refrängen :P det är inte så lång tid om man tänker efter så ge den en chans :)


Sen även en låt som alltid piggar upp mig när jag är lite nere :) nostalgi<3

DETTA är riktig melodifestival! <3


Nu ska jag sova, ska vända om dygnet igen så klockan är ställd på 7 :P nu får det vara nog med att sitta uppe till 5 på morgonen och sova till 2 på dan ^^ Natti!

 
 
Marie

Marie

7 mars 2012 21:51

Åh! De var bra! Härligt sound! :D Jag gillar dem skarpt också! (Och nu svamlar jag om dctalk.)
Tjejkvällen får absolut göras om! :D Tack för helgen! ^^
Lycka till med inte som en saga, version X, jag måste få läsa sen så får du läsa W.o.G :D Kram!! <3

http://mariesmanga.bloggplatsen.se

Sandra

7 mars 2012 22:36

visst är de bra :D lyssna på Jesus Freak, den är grymt bra!

Klart du ska få läsa :D kasta den gamla versionen bara ^^
Låter som ett bra byte :P Inte som en saga mot W.o.G x3 yay!
Kram!!!

 
Marie igen^^ (förklarar)

Marie igen^^ (förklarar)

11 mars 2012 10:33

"Inte som en saga mot W.o.G x3 yay!" < förklaring mot förvirring :P
Kram till dig<3

http://mariesmanga.bloggplatsen.se

Sandra

11 mars 2012 12:31

jaha... eller ah.. det blir nog bra för jag fattar inte vad 3/4 kommer in :D

 
Ingen bild

Marie igen igen

11 mars 2012 23:38

Haha^^ Nu har jag lyckats förvirra mig själv också. Skit samma :P Det viktiga är:
Vi skriver klart, vi läser varandra, båda blir nöjda och glada, hehe ^^

Sandra

12 mars 2012 01:17

haha :D ja det tycker jag vi håller oss till ^^ så blir det mycket enklare och ingen blir förvirrad ^-^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 8 oktober 2012 00:54

Så för er som bryr er har jag skapat en ny blogg :P kul va? kanske inte ^^ iaf, zarlina.bloggplatsen.se Det var nog allt... haha tråkig jag är då ;) ...

Av Sandra - 20 september 2012 00:52

Tänkte bara upplysa de få läsare jag har att jag lever, men att jag inte är på speciellt blogghumör för tillfället. Så ja, dels för er som läser min blogg ibland, jag uppdaterar inte speciellt mycket nu (no shit sherlock) men kommer givetvis börja ig...

Av Sandra - 14 augusti 2012 21:43

Nu har jag bott här i min lägenhet i Grythyttan några dagar, och en hel del har redan börjat hända. Första nätterna bodde Elin och mamma här för att hjälpa till att möblera och så, sedan igår åkte vi till Norge för att köpa katt av Ole ^^ Orkar i...

Av Sandra - 20 juli 2012 15:38

Får Cupcakes by Niwy :D

Av Sandra - 17 juli 2012 13:57

Jag älskar den här appen ^^ nu kan jag skriva korta och helt värdelösa inlägg utan att behöva krångla med datorn :D Just nu njuter jag och Minette av solen :) dagar som denna är det underbart att vara hundvakt ...

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards