Sandra - Mina tankar i ord

Direktlänk till inlägg 12 mars 2012

Fai och Marie<3

Av Sandra - 12 mars 2012 01:17

We all carry these things inside that no one else can see.

They hold us down like anchors, they drown us out at at sea.


Men trots att detta citat känns väldigt passande just nu då jag är lite halvt nere sådär, så måste jag säga hur sjukt glad jag blir när jag tänker på vilka underbara vänner jag har! Det finns ingen bättre känsla än efter att Fai har åkt hem, inte för att hon åker hem såklart, men för att under hela tiden som hon har varit här, så har allt kännts så mycket bättre. När hon är här kan jag klara vad som helst, och jag vet att jag kommer att lyckas!


Varje gång hon gör sig ordning för att åka hem skämtar jag också om hur lugnt och skönt det ska bli när hon väl har åkt, och det är sant, hon är en hejjare på att att prata på om allt och inget, men jag saknar henne också lika snabbt som hon försvinner ut genom dörren


Jag är verkligen lyckligt lottad, jag har både Marie och Fai, som jag kan gå i veckor, till och med månader, utan att träffa, men ändå är allt precis som förut när vi väl träffas och vi kan prata som om vi senast möttes igår :) Det känns bra att veta att jag alltid kommer ha dem vid min sida. Visst händer det att vänner glider isär, men jag tror verkligen stenhårt på att vi kommer förbli vänner :) Det är bara ni som kan förstå mig på ett sätt inga andra kan


Skumt inlägg det blev :D lite random sådär, vad jag försöker säga är att Fai och Marie, jag älskar er mer än någon annan, ni är de bästa vänner en tjej kan ha! Och jag är så sjukt glad att alla val, motgångar och framgångar har tagit mig till ett tillfälle att få lära känna er. Det var ödet, jag vet det, någon eller något har sedan länge bestämt att vi skulle träffas, och det är därför vi passar så perfekt som vänner


Älskar er!

Love<3

Sandra



 
 
Marie

Marie

14 mars 2012 20:48

Aw, Sandra <3 Ibland önskar jag att jag kunde finnas mer för dig, men det är som du säger. Det är som om vi träffades igår nästan, när det har gått tre månader sen sist egentligen. Jag tror också att det ibland är tur att skitsaker händer, för de kan leda till att något superbra händer, som inte hande hänt om inte det dåliga hänt. Och vilken superbra låt! (Jag funderade länge länge på vilken annan låt jag har hört och gillar med dem och kom på det till sist! Har du hört "Buried Alive"? ^^) Ännu en låt att lägga till på "listan". Stor stor kram! Klart vi ska vara vänner jämt! Älskar dig också!<3

http://mariesmanga.bloggplatsen.se

Sandra

14 mars 2012 22:58

ja man får försöka se det positiva ibland :D
och ah det har jag, den är superbra den med *-*
Tyckte att denna passade så bra på något sätt ^^ svårt att förklara hur men :P

Kram!!< 3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 8 oktober 2012 00:54

Så för er som bryr er har jag skapat en ny blogg :P kul va? kanske inte ^^ iaf, zarlina.bloggplatsen.se Det var nog allt... haha tråkig jag är då ;) ...

Av Sandra - 20 september 2012 00:52

Tänkte bara upplysa de få läsare jag har att jag lever, men att jag inte är på speciellt blogghumör för tillfället. Så ja, dels för er som läser min blogg ibland, jag uppdaterar inte speciellt mycket nu (no shit sherlock) men kommer givetvis börja ig...

Av Sandra - 14 augusti 2012 21:43

Nu har jag bott här i min lägenhet i Grythyttan några dagar, och en hel del har redan börjat hända. Första nätterna bodde Elin och mamma här för att hjälpa till att möblera och så, sedan igår åkte vi till Norge för att köpa katt av Ole ^^ Orkar i...

Av Sandra - 20 juli 2012 15:38

Får Cupcakes by Niwy :D

Av Sandra - 17 juli 2012 13:57

Jag älskar den här appen ^^ nu kan jag skriva korta och helt värdelösa inlägg utan att behöva krångla med datorn :D Just nu njuter jag och Minette av solen :) dagar som denna är det underbart att vara hundvakt ...

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards