Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg under mars 2012

Av Sandra - 7 mars 2012 03:09

Alright, mitt löfte till mig själv om att böra uppdatera bloggen oftare gick ju inte sådär jätte bra, jag är lika oaktiv som förr :P Men jag ska försöka bättra mig, inte för att många läser, men för att jag älskar att gå tillbaka och läsa gamla inlägg och se hur mycket som förändras under tidens gång. Iofs har jag sjukt många inlägg som bara gör mig deprimerad, eller som vrider tillbaka klockan för ett par sekunder, men som gör det ännu ondare att återvända till nuet. (som till exempel alla minnen med yeb och agnes, det är SJUKT hur mycket jag saknar dem. Eller London, jag vill tillbaka dit NU)


I alla fall, för att prata om något roligare;

I lördags blev det en planerad spontanlunch i Mariestad tillsammans med Marie och Julia :) sedan blev det en ännu mer spontan tjejkväll :3 supermysigt!

Melodifestival och 2:a VK film (som faktiskt slutade med att Hitler blev mördad på en biograf O.o wtf?)

Blev sjukt irriterad på Melodifestivalen dock.. okej att Sean Banan inte är någon låt vi borde skicka vidare, men seriöst talat... i en duell mot Thorsten Flinck (som förresten inte sjöng utan bara pratade igenom sin låt) borde han ju lätt kunna vinna, men nejdå, fucking svenska folket röstade på honom... wth is that?!?!!!!!!


Idag har jag skrivit på min bok :3 Inte som en saga. Slängde iväg allt förutom mina tre favoritdelar och började om häromdan ^^ så nu ska den skrivas om :)


Har även fått ett bra musiktips från Viktor, som är kristen (och det är inget speciellt med det, men det finns en anledning till varför jag nämner det) han berättade om ett kristet band, de sjunger typ om Gud och Jesus och sånt, och ärligt talat, de är grymt bra o.o Jag är inte kristen själv, jag var förut men inte längre, men tycker även att denna musik är underbar! har knarkat låtarna hela kvällen ^^ och hade det inte varit "Black March" hade jag nog laddat ner några låtar.. eller till och med köpt dem om de har någon "köp och sedan ladda ner" på sin sida. Men nej, det får vänta till April :P



En av deras låtar, inte den bästa men den första jag hörde, och den fick mig att fastna så ^^

Även om du inte gillar den direkt, lyssna tills 1:30 iaf, då har du hört det mesta av refrängen :P det är inte så lång tid om man tänker efter så ge den en chans :)


Sen även en låt som alltid piggar upp mig när jag är lite nere :) nostalgi<3

DETTA är riktig melodifestival! <3


Nu ska jag sova, ska vända om dygnet igen så klockan är ställd på 7 :P nu får det vara nog med att sitta uppe till 5 på morgonen och sova till 2 på dan ^^ Natti!

Av Sandra - 2 mars 2012 01:52

Ja, som rubriken lyder, jag är allmänt seg när det gäller bloggande, och att läsa bloggar, för tillfället. Orkar helt enkelt inte O.o jag har fullt upp med... ja jag vet inte ens vad o.o


I alla fall,

Fai kom hit igår :) så vi hade lite allmänt skvaller, de vanliga galna kommentarerna och långa dialogerna från hennes sida, sen gick vi på War Horse :)


 

Måste säga, att vilken sjuk bra film det var, så sorglig och så underbar på samma gång. Ska inte avslöja för mycket eftersom jag hoppas på att alla i hela världen kommer se den, men det var flera tillfällen där jag grät, och ett där jag nästan skrek "nemen nej!" i biosalongen, och slutet... gaaaah slutet!

Hur som helst, se den filmen! Till och med Fai som inte gillar hästar tyckte att den helt klart var värd att se, så lyssna på henne och se den!!! (nej jag låter inte alls desperat just nu...)



Sedan när vi kom hem såg vi på Lilla Jönssonligan ^^ haha vilka fantastiska tjejkvällar vi har, Sveriges Värsta Bilförare, Mamma byter bo, Ronja Rövardotter och nu Lilla Jönssonligan ^^ ja vi vet verkligen hur man roar sig :P


Nej, nu orkar jag inte skriva mer ^^ på Lördag blir det pommes med Julia och Marie :D :D omg!! kan knappt vänta!!!


Love :)<3

Sandra

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards