Sandra - Mina tankar i ord

Direktlänk till inlägg 22 april 2012

Sådärja

Av Sandra - 22 april 2012 23:20

Wow, man kan nästan tro att jag har glöt att jag har en blogg så oaktiv som jag är :P men för att vara helt ärlig, jag har helt enkelt inte haft någon lust att blogga på senaste tiden ^^ det händer ju inte mycket intressanta saker ändå :P


Men nu har det hänt grejer minsann :3 först och främst så har vi den otroligt viktiga nyheten (och jag är faktiskt seriös, eller ja, för MIG är det viktigt) att jag har blivit "sams" med pappa igen *-* så just nu sitter jag i ett supermysigt rum i hans och Annelies hus ute i Jula :P

Om det känns bra? Givetvis!

Jag mår helt plötsligt så jäkla mycket bättre, så den här "konflikten" eller hm.. mer missförståndet kanske, har nog tagit hårdare på mig än jag velat erkänna, även om jag då och då fått vissa utbrott över det (som sagts i tidigare blogginlägg). Så ah, just nu känns allt superbra :)


Igår (Lördag) var vi även hemma hos Dennis (farbror) och Therese, och hm, sedan jag träffade dem sist känner jag själv att jag faktiskt har växt till mig lite, helt plötsligt var det jätte trevligt att sitta där ute och dricka lite (kanske en aning för mycket för mig, inte så att jag blev full men jag kände helt klart av det) och småprata om allt möjligt.


Har även kommit på att jag vill ha ett sommarjobb och inte ett vanligt jobb just nu, det blir inte lätt att hitta men har ju lite kontakter inom typ Skaraborgs städ och sånt, så med lite tur så kan jag hitta ett.

Ett vanligt jobb vore kanske inte så bra just nu eftersom jag inte vet om jag kommer flytta till Örebro i höst eller inte, gör jag det så känns det ju en aning ovärt att börja jobba i Mariestad/Skövde och sedan säga upp mig i augusti igen, men vi får se hur det blir med det.


Nu ska jag kika runt lite på youtube och sedan sova, i morgon ska jag lära mig att göra upp eld i kaminen :P det kan bli kul :D jag lyckades i Norge (typ) så ska la inte va så svårt ^^


Btw Marie! Till Norgeresan sen, är det okej om jag bränner ut lite musik att ha i bilen? :3 inget fel på din musik ofc men skivorna tog ju slut sist ^-^


God natt!

/Sandra

 
 
Marie

Marie

23 april 2012 19:23

Åh! Så glad jag blir för dig! Det är väl klart att du mår bättre av det här! Äntligen! :D
Men vad är det jag hör? Ska du flytta till Örebro? ^^ För pluggandet? Det passar bra för mig också, då kan jag hälsa på dig när jag ändå hälsar på Örebrosläkten! :D
Och de tär väl klart att du får bränna musik^^ Jag måste göra det också. Musik behövs! :D Kram!<3

http://mariesmanga.bloggplatsen.se

Sandra

23 april 2012 21:52

Det kanske blir Örebro ja :P beror sig på lite olika saker ^^ men jag kan förklara det bättre om jag faktiskt ska flytta :P får reda på det i juli ^^
och yay! dags att köpa cd-skivor då :3 nu har du sagt ja, då lär du få stå ut med mina ibland värdelösa musiksmak >:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 8 oktober 2012 00:54

Så för er som bryr er har jag skapat en ny blogg :P kul va? kanske inte ^^ iaf, zarlina.bloggplatsen.se Det var nog allt... haha tråkig jag är då ;) ...

Av Sandra - 20 september 2012 00:52

Tänkte bara upplysa de få läsare jag har att jag lever, men att jag inte är på speciellt blogghumör för tillfället. Så ja, dels för er som läser min blogg ibland, jag uppdaterar inte speciellt mycket nu (no shit sherlock) men kommer givetvis börja ig...

Av Sandra - 14 augusti 2012 21:43

Nu har jag bott här i min lägenhet i Grythyttan några dagar, och en hel del har redan börjat hända. Första nätterna bodde Elin och mamma här för att hjälpa till att möblera och så, sedan igår åkte vi till Norge för att köpa katt av Ole ^^ Orkar i...

Av Sandra - 20 juli 2012 15:38

Får Cupcakes by Niwy :D

Av Sandra - 17 juli 2012 13:57

Jag älskar den här appen ^^ nu kan jag skriva korta och helt värdelösa inlägg utan att behöva krångla med datorn :D Just nu njuter jag och Minette av solen :) dagar som denna är det underbart att vara hundvakt ...

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards