Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Sandra - 1 januari 2010 13:00

 Gott nytt år alla underbara människor!

Jag hoppas att ni alla har fått en superbra start på det nya året =)

 

Nyårsfesten hos Bea var helt klart bland det bästa på hela året, egentligen borde jag väl lägga till det på mitt förra inlägg men dt känns lite ovärt just nu ^^ I alla fall, det var ett bra avslut på 2009 och en lysande start på 2010.


Det började då med att jag kom dit vid 3-tiden, då hade även en annan tjej kommit, Elina. Det var lite konstigt i början men eftersom hon hade en så grymt härlig personlighet så lyckades isen smälta rätt fort och vi hade sedan inga problem med att snacka med varandra.


Senare kom även Johanna och tro mig, en person som är lättare att bryta isen med finns inte. Vi började snacka typ direkt och det dröjde inte mer än några minuter innan vi stod och retades med varandra. Jag kom på mig sj med att småretas med henne när vi hackade grönsaker till tacosen och tänkte ngt i stil med ”Skärp dig Sandra, du har bara känt tjejen i ett par timmar” I alla fall så blev vi rätt bra kompisar rätt fort, allt tack vare att hon var så jäkla bra på att börja babbla direkt =)


Någon timme senare kom Emelie och Elenor (tror jag att de heter, jag är ju så grymt dålig på namn) och de var nog de skrattigaste typerna jag ngnsin träffat. De skrattade åt allt! Men samma sak där, det räckte med bara ett par meningar och isen var bruten, underbara tjejer alltså, de livade upp allt.


Ja jag orkar inte skriva något längre om varje person, jag känner dem knappt men jag kan säga att redan efter maten skulle ingen gissat att vi bara känt varandra i någon timme, jag hade inga som helst problem med att umgås med dem och det kändes faktiskt som om jag känt dem längre än jag hade gjort.


Ida kom också senare, och henne kände jag faktiskt ^^ vi var klasskamrater i 8an och 9an så det var kul att träffa henne igen =)


Ja vad hände mer? Vi snackade en massa, bland annat blev de väldigt intresserade när jag råkade nämna att vi nyligen läst lite om kroppsspråk i skolan och jag ägnade över en timme åt att berätta om just det och att svara på alla deras frågor. Det var kul, jag har aldrig pratat inför några som varit så intresserade, tänk om folk i klassen kunde vara lika intresserade *önsketänkande*


Tolvslaget blev en liten miss, han på tv glömde ju att räkna ner :O så vi bah ”är dt nytt år nu eller?” Sen bah ”Ja dt är dt nog, gott nytt år!” haha lite fail där X)


Men en massa tack för kvällen, bilder finns på facebook och kmr snart på bdb.

På tal om bdb, kmr inte lägga upp så mkt mer på Nyappy-chan längre, har flyttat över till Brisingr ist, besök gärna =)<3


God fortsättning på det nya året<3

Kram

Sandra

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards