Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Sandra - 5 januari 2010 14:17

Jag som alltid varit så bestämd med att man inte kan bli beroende av ett spel, får nog ändra mig nu... Sj har jag blivit halvt galen i spelet fiesta och att spelet är fullt av grymt coola typer gör ju inte saken sämre...

 

Okej, för bara ett litet tag sedan hade jag en redovisning om spelberoende och hur man ska göra för att undvika att det inträffar, tydligen gjorde jag inte ett tillräckligt bra arbete, jag kan ju inte ens övertyga mig själv.


Dagens sanning blir då - Jag är beroende!


Seriöst talat, igår upptäckte jag att jag inte kan leva utan Fiesta, jag hade då suttit uppe hela natten med skiten men ändå var jag inte nöjd.

Det hela förstärktes av att jag igår även träffade tre skitcoola typer, det går knappast att förklara varför de var så schysta, men det var de.


Man kan säga att jag inte riktigt har hunnit förstå alla regler på det där stället och helt plötsligt hade min guild (typ som en klubb) tydligen startat ett "krig" mot en annan guild så hela stället var fullt av (eller okej, de var tre stycken typ) med röd text som jagade mig, och jag var den enda i min guild som var online. HJÄLP kan man säga då, och jag fattade ingenting när alla helt plötsligt började döda mig.

Men jag bad iaf den där typen att vänta en liten stund och så förklarade han reglerna. Efter det lovade han att inte döda mig ^^ och han sa till sina kompisar att låta mig vara ifred eftersom min guild hade lämnat mig övergiven och omringad X'D haha de var störtsköna, de bah "We will not hurt you, can we just talk?" (ja många är lika kassa på engelska som jag är ^^) sedan stod vi typ och babblade bort hela kriget och förbannade min guilds "master" (ledare) för att han startat krig mot en grupp och sedan varken informerat gruppen om dt och utan att sj vara online ^^


Iaf, de där typerna hjälpte mig sedan med en hel del, plus gav mig typ en miljon tips på hur jag skulle överleva om dt blev fler krig, grymt coola typer, man kan hoppas att jag träffar dem ikväll igen ;)


Just dt, tillbaka till beroendedelen, i natt satt jag alltså uppe med skiten till klockan halv 6 i morse, jag märkte inte ens att tiden hade gått, helt plötsligt hörde jag att pappa och Annelie, som skulle till jobbet, var vakna, så då stängde jag snabbt av och försökte sova ^^ haha



Det var lite allmänt skit om fiesta. Om ngn vill testa att spela (dt är mkt roligare än dt låter) så sök på "Fiesta download europe" lr ngt sånt, det tar en stund att ladda ner, men dt är helt gratis =')


Och jag som hade lovat att börja skriva om intressanta saker... Jaja, nu ska jag tillbaka till spelvärlden (:


Bye bye<3

/Sandra



Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards