Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Sandra - 8 oktober 2010 11:36

Sitter i skolan och tråkar <.< vi har för många håltimmar.. Som idag, morgonens lektioner börjar klockan 8 och slutar 10:30, sedan har vi hål till 13:00 och 2 och en halv timme.. och det är ett "kort" hål, vi har de som är mycket längre >.<


Hade terminens sista engelskalektion idag, har bara en redovisning kvar som ska göras på måndag, sen behöver jag inte oroa mig mer över det förrän i Januari, och förhoppningsvis har jag hunnit prata så pass mycket med Yeb och Agnes (och några fler kanske) att min engelska har blivit i alla fall lite bättre än vad den är nu. I alla fall, vi hade prov i engelskan.. Hör och läsförståelse.. Kan ärligt säga att jag inte fattade ett skit o.o Skitsvårt, så failade nog rätt toalt där >.< men men, det blir nya tag i januari. Vi fick ett häfte som vi ska öva på, med en massa "advanced grammar" vilket jag verkligen behöver träna på, så förhoppningsvis lär min grammatik bli en aning bättre också :P nu blir det alltså att plugga stenhårt inför nästa termin.


Ikväll blir det dock inget pluggande :) chokladfrossa i lillsutgan med Sanna, Frida, Lena och några till ^^ blir nog kul :) Dock känns det en aning dumt att jag inte kunde köpa något till dem (vi ska fira deras födelsedagar med) då jag inte har fått mitt studiebidrag än och alltså har typ 0.00 kr på kontot >.<


Nej, nu ska jag göra något vettigt (nej det kommer inte hända, kommer antaligen sitta och snacka en massa skit med några i klassen (dock inte skitsnack som i skitsnack kanske.. utan bara allmänt snack som inte handlar om något vettigt (ja det lät ju bra) lol)) <-- Blev en "Marie" där med en massa parenteser i parenteser (heter det så???)


En massa lyckoönskningar till Marie som ska till veterinären med sin katt, Tussi, idag. Hoppas verkligen att det går bra :/ och även en massa "krya på dig" till henne då hon inte verkar vara så pigg idag :/<33


Nej, nu skulle jag gå ju.. Det kanske blir lite bilder från tjejkvällen i morgon(troligtis inte dock)


/Sandra

<3

Av Sandra - 8 oktober 2010 00:33

 

If you're alone, I'll be your shadow.
If you want to cry, I'll be your shoulder.
If you want a hug, I'll be your pillow.
If you need to be happy, I'll be your smile...
But anytime you need a friend, I'll just be me.

 

 


Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards