Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Sandra - 11 oktober 2010 15:11

Jag trodde ärligt talat inte att jag någonsin skulle gå tillbaka till att må så här.. Visst har jag mått dåligt ett tag, men just nu är det värre än någonsin. Jag ser liksom inget ljus någonstans. Det är som om allt som var bra med livet har försvunnit. Visst vet jag att jag har mina vänner kvar, och jag älskar dem fortfarande mer än allt annat, men helt plötsligt kan inte fördelarna uppväga nackdelarna.

Jag funderar ännu en gång på att hoppa av skolan.. Visst kan det verka meningslöst, jag har inte ens ett år kvar.. Men jag kommer gå ut med usla betyg. Jag orkar helt enkelt inte längre. Det händer för mycket på en och samma gång.


För att ta allt som hänt i korta drag så har helgen varit.. värdelös. Jag har bråkat med mina föräldrar, blivit osams med en gammal skolkamrat och skapat ett missförstånd mellan mig och Yeb. Jag som trodde att jag började vänja mig med hans skämt och så, men tydligen finns det fortfarande saker som jag inte klarar av att höra, inte ens från honom.

I samma veva undrar jag om jag inte förlorade Agnes med.. Och det gör mer ont än allt annat just nu. Det verkar vara okej mellan mig och yeb igen.. Inte bra kanske, men okej i alla fall. Men Agnes.. ja jag vet inte, hon kanske blev sur efter att Sho snackade med henne igår? Det är rätt trist, (okej ärligt, det suger) men jag vet ju att han gjorde det för min skull, så jag klandrar honom inte för något alls.


Jag får också dåligt samvete över att jag inte kan vara mig själv just nu. Marie har just förlorat sin katt, sin själsfrände och bästa vän och jag kan inte ens vara där för henne.. Jag orkar inte vara en bra vän just nu, bra timing huh?


Okej, jag ska inte skriva mer här nu, det blir ännu ett inlägg som inte kommer att publiceras i stället. Har många såna nu, där mina tankar vandrar som de vill (värre än dessa alltså) Kommer nog börja lägga ut dem fast med lösenord. Det känns på något sätt bättre om man får skriva av sig.

Jag mår verkligen skit.. Jag kanske borde snacka med någon om det.. Men vem skulle det vara? Någon föreslog att jag skulle gå till kuratorn.. Ja, för det kommer ju att hända >.<


/Sandra

<3

Av Sandra - 11 oktober 2010 14:15

 

 

A friend's rightful place is by your side when you are wrong.

Anyone can stand by your side when you're right.

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards