Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Sandra - 7 januari 2011 14:03

Tiden går jäkligt fort fram ändå.. Det känns som om jullovet startade för bara några dagar sedan men redan på tisdag börjar allvaret igen.

Och vilken termin det kommer bli sen.. Projektarbetena kommer det dras igång med på riktigt, eller ja, för oss som inte har kommit så långt, det finns de som nästan är klara redan. Snart ska de redovisas och i vår.. ja då tar vi studenten. Häftigt? Mjo, men mest skrämmande.

Undrar vad som kommer hända sedan. Vi kommer givetvis lova varandra att vi ska hålla kontakten, att vi ska ha klassåterträffar och alla kommer givetvis komma.

Men kommer det bli så? Jag menar inte att någon av oss ljuger. Jag är helt övertygad om att vi alla kommer mena vad vi säger... men vi kommer alla att vara så upptagna med våra nya liv.

Ja, BF3... Jag älskar er så jävla mycket, även om jag ibland är sur och irriterad på er, även om jag kommer hem och beklagar mig inför Fai, Yeb, Agnes och Elin om vilka idioter det finns i min klass, så älskar jag er alla. Vi är som en familj, och bättre klass får man nog leta efter.


Tiden tickar på inför annat också. Marie, inser du att vi snart åker till England? Du och jag, ensamma i London... Det kommer bli så jävla kul :D vi får sätta oss och kolla på vad vi vill göra när vi är där, lite planer måste vi ju ha, och vissa saker måste vi ju kolla in :3


Nej, nu ska jag packa för att åka till pappa. Ska bo där i 6 veckor från nu...

Lång tid ._.

Det är ju hans 2 veckor nu, sen åker han och Annelie till Egypten 2 veckor, och då ska jag och Emma ta hand om lägenheten och skit, sen är det hans 2 veckor igen...

Kommer dröja länge innan jag får komma hem till mitt nya älskade rum i Skövde. Har inte ens hunnit göra klart det, så bilder kommer väl när jag har lyckats få upp den sista hyllan och skit..


Baibai<3

/Yendri






                                                   


                                                   

Okej... den har lite damp och vill inte funka som jag vill..

Men budskapet går nog fram iaf :P

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards