Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Sandra - 12 januari 2011 17:02

Ja, den här terminen startade ju bra... Men man ska väl inte gå in på detaljer då vissa personer som inte har med det att göra envisas med att stalka bloggen 24/7 :3 och det spelar nog ingen roll, de jag står närmast vet vad det handlar om, och resten bryr sig egentligen inte ^^


I morgon ska jag tillbaka till klassen som jag redan lackar ur på. Seriöst, terminen har hållt på i två dagar och jag har redan tröttnat på vissa av er <.< seriöst talat, hur schysst är det, att snacka om mig när jag inte kan höra? Vill ni veta ngt, fråga mig ffs. Ni behöver inte diskutera mina problem, de är mina och vill jag dela med mig av dem så gör jag det, ni har fan ingen anledning till att sitta och snacka en jävla massa skit om mig. Så ah, tack så mycket BF3, ni har verkligen visat vad ni går för. Fucking idioter.


Tack dock till er som bryr er på riktigt<3 Det där telefonsamtalet, chatterna och alla sms har fått mig att le upprepade gånger :') tack, jag älskar er<3


Har kommit igång på riktigt med mitt projektarbete iaf, lite trist att jobba själv, men intresssant är det ^^ Har hittat en massa intressanta artiklar i ämnet, så snart ska jag väl ha en grund :3


Och föresten, tack alla er som har brytt er, och förlåt att mina svar har varit korta och tråkiga.. jag orkar helt enkelt inte upprepa allt om och om igen.


Nej, nu ska jag fortsätta jobba ^^


Love love

/Yen


Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards