Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg under januari 2012

Av Sandra - 7 januari 2012 16:26

Har precis kommit hem efter ett underbart dygn i Göteborg. Hundmässan var fantastisk och har givit mig en massa inspiration för framtiden :) Det var ett flertal skolor där som har yrkeshögskolor med hundar, och några av dem var speciellt anpassade för att starta företag med hund. Så nu ska vi åka runt i sverige på Öppet Hus sen är det bara att ansöka :3


Det är helt sjukt vad hundar kan lära sig O.o det var en hel teater med bara hundar som skådespelare, och de kunde så sjukt många tricks O.o helt otroligt! Och en av hundarna var bara 5 månader gammal, och redan så sjukt duktig!


Det var även lite agility och jag blev så sjukt sugen på att börja träna det igen.. om jag bara kunde få Minette att gå igenom tunneln och inte hoppa upp på den...


Iaf, här är lite bilder och filmer från showen :) kvalitén på min kamera är ju som den är, men enjoy.


                   




Liten del av teatern :)


Agility


Thats all for this time

Love

~Sandra

Av Sandra - 4 januari 2012 16:19

This is beautiful<3



Registrera er och rösta på henne på King of the Web

Ärligt talat, hon är grymt bra! hon förtjänar att vinna!

Av Sandra - 3 januari 2012 03:56

Sitter just nu och kollar igenom blogginläggen från 2011, och visst har mitt liv gått upp och ner, det syns tydligt i bloggen.. Usch, undrar när det ska vända på riktigt och faktiskt gå bra för mig? Det kommer att hända, det vet jag, men hur länge ska man behöva vänta på att få må bra?


Läste precis lite supergamla inlägg och såg att jag undrat om 2011 skulle bli bättre än 2010. Jag kan nog lugnt säga att det blev det inte.

Visst hade jag några bra tider detta år som gått, men det har också varit fler motgångar än någonsin.
För det första så slutade precis allt i skolan att fungera, jag gav upp allt och orkade inte längre bry mig. I samma veva slutade yeb och Agnes att prata med mig, för ett (jävligt långt) tag, och ja.. ni vet ju hur jag mådde över det. Inte så bra.

Sedan blev morfar sjuk och han har liksom inte blivit bättre, och han är den viktigaste människan i mitt liv!

Jag har också blivit osams med min pappa och har inte träffat honom sedan Maj.. tror jag att det var. Sedan dess har det också typ bara varit ett telefonsamtal och det varade i ca 5 minuter.

Jag har totalt failat med skolan och är nu en av de där ungdomarna utan utbildning eller jobb.. Och hur mycket jag än försöker lura i mig själv att det löser sig, så har jag nog ingen vettig framtid heller.


Så ja, 2011 var ett jävla skitår så att säga. Låt oss hoppas att 2012 blir bättre. Eller att jorden faktiskt går under i december, det vore kanske inte så dumt ändå.


Men, det har såklart hänt bra saker i år med.


London!

Hur man än vrider och vänder på det, så lyste detta upp hela året, och minnena får mig fortfarande att le. Inte bara hade jag den bästa resan någonsin tillsammans med min Marie, jag träffade också två av världens mest underbara människor. Yeb och Agnes.

Underbar resa som tål att berättas om många gånger! Och snart nog ska jag tillbaka dit, kosta vad det kosta vill :D


Dragon Nest

Ja, lite spel måste jag dra in också. Att sluta med Fiesta och börja spela Dragon Nest var nog bland det smartaste jag har gjort. Tack till folket i Charmed Nibs för att ni fick mig att inse vilket skitspel fiesta är egentligen :P

Tack vare CN har jag också träffat en massa nya vänner, Simon, Ganja, Mesh och även Viktor (som inte var i CN men som nu spelar DN med oss) osv, underbart!


Nyår!

Japps, avslutandet av 2011 och påbörjandet av 2011 kunde inte ha varit bättre. Det blev Harry Potter maraton med Fai, Niwy och Eve. Vi hade tänkt bjuda in några fler men kom på att vi inte hade fler sovplatser


hm ja... det var nog årets höjdpunkter. Sedan har ju massa annat varit bra med :) det har vart fantasiska tjejkvällar, massa snack med underbaraste vännerna och allt det där, men ni vet att jag älskar er utan att jag skriver ett långt inlägg om det :)


och omg! jag kom nyss på att Marie ska komma idag O.o alltså, Tisdag, haha hade helt glömt det :D så dags att sova så jag orkar med henne :D yay


Love you all

~Sandra

Av Sandra - 1 januari 2012 00:00



Gott Nytt År!


 

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards