Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg under januari 2012

Av Sandra - 24 januari 2012 16:19


Hittade en låt idag som jag inte har hört på evigheter :o Så ah, enjoy :D

Av Sandra - 23 januari 2012 03:00

Har jag någonsin berättat att jag älskar gammal musik? Och nej, jag menar inte supergammal (även om många av dem är sjukt bra de också) men typ från början av 2000 talet osv... Okej, jag har ingen koll på årtalen heller, men i alla fall, sitter och knarkar musik som i mina ögon (öron?) är gammal :P vilket betyder, låtar som väcker minnen ^^




Och min tillfälliga favorit



Okej, kanske inte supergamla, men har speciella minnen från dem alla ^^


Nu ska jag sova (vem är förvånad över att klockan är över 3 igen? Inte jag iaf...)

Kram

~Sandra


EDIT:
Btw, kvällens starkaste musikminne och WTF?! blir denna;


Av Sandra - 22 januari 2012 02:37

Sitter just nu vid Elins dator, har precis spelat sims i typ 6 timmar och insåg att klockan börjar bli mycket, speciellt eftersom jag ska upp tidigt i morgon, men så kom jag på något..


Jag sitter vid ELINS DATOR och skärmen är ENORM! Eller okej, det är den inte, men om man tänker på min vanliga laptop så är den det. Så var ju bara tvungen att testa att spela Dragon Nest på denna dator... och sheat, det är ju asgrymt ju O.o

Säga vad man vill, men en sak jag ska göra när jag flyttar hemifrån och äntligen slipper den där jäkla städskrubben (som jag faktiskt trivs ganska bra i, men iaf) är att skaffa staionär dator, UNDERBART med denna skärm *-*

Jag kan se varenda liten detalj! och skillsen och allt, gaaaah effekterna är underbara!


Sen så är hennes tangetnbord så jäkla gött att skriva på så var tvungen att skriva ett blogginlägg med, jäklar fingrarna trivs bra med detta :D Så ja, får passa på att sitta här när hon är hos pappa :P


Iaf, dagen, veckan, livet ^^ det flyter på som vanligt, söker jobb och blah blah, det händer inte mycket. Har bott en vecka hos mormor och morfar och har börjat ett nytt liv med att vara supernyttig. Det funkar bättre än förväntat, har klarat mig länge utan något onyttigt nu :D sitter och tuggar på morötter typ hela tiden dock, men det är ju bättre än godis :P

Det var en av anledningarna varöfr jag åkte till mormor och morfar ett tag. De bor mitt ute i skogen, vill man ha något onyttigt där måste man antingen fjäska för dem eller ta cykeln till macken, och det är lååååååångt¨när man åker på den där livsfarliga vägen :P

Så ja, nyttigt blev det :D


Nu är jag dock hemma i skövde igen och lyckas fortfarande hålla mig till morötter, och paprika har jag ätit idag med ^^


Nej, nu är det nog dags att sova iaf... Och i morgon kommer Elin hem så får nöja mig med min lilla laptop igen ^^ Men det gör inget, den är trogen<3 Och den har hållt sig levande ovanligt länge för att ha mig som ägare :D


God Natt :)

Kram Sandra


Av Sandra - 20 januari 2012 23:00

Mhm, nu var det länge sen jag bloggade igen.. Men det händer ju inget så har inget att skriva om ^^

Tog iaf tag i att göra en ny header nu och blev rätt nöjd, fast ramen är för tjock och hela skiten är för hög men den får duga ^^


uhm... ja jag har väl inget att säga egentligen :S Så går och lägger mig ist ^^

see ya

/Sandra

Av Sandra - 11 januari 2012 23:54

Nu blir det gamer snack :D


Jag, yeb, Jon och Simon körde Apocalypse Nest igår (tror jag att det var iaf) och jag tog lite screenies som jag idag roat mig med ^^

Yeb förklarade hur bossen går till för mig och Jon, som är nybörjare där nere, tror att det var första gången Jon var där och andra gången för mig :P

Simon däremot visste redan hur man skulle göra och yebs förklaringar har en tendens att bli rätt långa :D vilket inte gör mig något alls, då lär man sig bara mer ^^


Iaf, Simon är inte riktigt lika uttråkad som bilderna visar, men det såg så kul ut när han satte sig vänd åt andra hållet ^^

 




Det gick rätt bra för oss iaf ^^ vi dog några gånger men det kunde vart värre ^^ Jag dör hela tiden så ingen är förvånad över det ^^ crappy gears och helt värdelös på "dodge" eller vad det nu kallas för clerics :P

Av Sandra - 10 januari 2012 02:26

Man bara måste älska Navi.. Samtidigt som man hatar den där jäkla lilla saken ^^


Här är också en bra, känner du igen dig Marie? :P


Av Sandra - 10 januari 2012 02:14


Hahaha xD och jag som trodde att jag började bli bra på engelska :P nu är jag bara förvirrad ^^

Av Sandra - 9 januari 2012 02:34

Har egentligen inget vettigt att berätta :o förutom at


*trumvirvel*


dum

dum

duuuuuuum


*sjukt övertrött är hon också*


De har fått paketet *-*

Yeb och Agnes alltså :D


Så behöver inte skriva ett klagomail till posten och de hade inte dissat mig :D

De har fått julklapparna och de tyckte om dem!

yaaaaaay *happydance*   


Nuuuu ska jag sooooooooova :o supertrött! 

Blev inte lvl 40 på Zarlina idag heller ._. men imorgon kanske!

hmm... måste göra en ny header också.. denna funkar inte längre


God natt :)

~Sandra

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards