Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Sandra - 17 oktober 2009 15:27

Den här dagen startade med att jag trodde att jag hade försovit mig X) vaknade klockan 08:23 och fick för mig att det var skoldag :P sen när jag var halvägs påklädd kom jag på att det var lördag, så jag gick och la mig igen ^^


Just nu sitter jag och försöker bränna ut lite filmer inför filmkvällen... Det går sådär, hoppas ngn annan tar med sig ngra, annars kankse vi inte har ngt alls att se på X'D


Har snart sett klart båda säsongerna av Vampire Knight med ;__; finns ju inga fler vad jag kan hitta, och det känns som om det kmr sluta jättedåligt, sedan har de tydligen slutat göra programmet, så slutar det illa är det bara att börja läsa manga serien, eller helt enkelt leva med slutet. Det kommer troligtvis bli det sista alternativet, är inte så förtjust i att läsa manga faktiskt (konstigt med en japanälskare som inte gillar manga? Nästan alla verkar tycka det -__-) Det kommer väl sluta med att jag blir förbannad på slutet och skriver en fanfiction om det 8D då gäller det att lära sig alla namn, huvudrollerna är det inga problem med, men alla andra, som Ichigo-San och vad fan de nu heter, det kan bli ett problem X'D


  


Nej nu ska jag fortsätta kämpa med utbränningsskiten, kastar snart datorn i väggen -.-


Bye Nyappy :D

Mata Ne

/Sandra

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards