Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Sandra - 23 oktober 2009 22:53

Har grymt tråkigt, så slänger in en hiss & diss ^^

 

 

Hattar 8)

Jag älskar hattar av alla slag, så länge man hittar en som passar ens personlighet tkr jag att fler borde bära hatt (:      





Tofsar på benen -.-

Vet att många skriver om det, men jag tkr att det är så grymt fult .__. Okej att alla ska ha sin egen stil och allt det där, men seriöst, så många tofsar behöver man inte ha -.-


Av Sandra - 23 oktober 2009 20:20

För första gången på länge var jag för en stund nöjd med dagen, ja visst var det samma skitsnack som vanligt, men för en gångs skull slapp jag tjatet från alla håll om vem som har sagt vad om vem, och det var så grymt skönt.

Men dagen slutade värre än någonsin, att se en av sina vänner vara ledsen och inte veta vad som har hänt, och inte kunna göra något för att hjälpa till... Ja, det hör till en av mina mardrömmar.

 

Dagen var i alla fall helt okej, man kan säga att om man jämför så var den en av de bästa. Men jag går omkring och oroar mig för två i klassen, men jag hoppas att det löser sig för dem.


Ska försöka skriva ett kort inlägg den här gången, de brukar bli så hemskt långa att ingen orkar läsa dem, men det spelar ingen större roll, jag skriver för min egen del, inte för andras.


Jag har knappt gjort något viktigt idag, så det finns alltså inget att skriva om ^^


Men jag kan berätta hur mycket jag älskar alla mina vänner<3 Ni är underbara<3


Haha detta blev ju helt cp XD men det får duga ;)


Nu är det LOV!


 

Bye Nyappy ;)

Mata Ne

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards