Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Sandra - 19 oktober 2009 18:15

Orkar någon läsa om jag berättar hur dagen började? Tycker att de flesta av mina inlägg alltid startar med "Dagen började med att..." men hur ska man annars kunna berätta om sin dag?
Hur som helst, jag skriver och ni får läsa det ni orkar ;)


Dagen började då med att jag segade som fan, det tog mig en halvtimme att ens orka börja klä på mig, sen gick jag omrking och var skitseg, till och med när jag var nära att missa bussen :P


Sedan har allt bara flutit förbi, första lektionerna gick snabbt sen var det helt plötsligt dags för svenska, där vi hade en ganska knäpp vikarie. Okej, missuppfatta mig inte, hon kan säkert vara superbra, men jag tyckte in om henne.

Hon var skitjobbig, vi fick knappt säga ett ord, inte ens när vi diskuterade det vi höll på med, hon  bah sa till oss att va tysta -.- jag var så jävla nära på att be henne hålla käften, men det gjorde jag inte (tyvärr)


  


Efter svenskan var det bara en lektion kvar, och där såg vi nästan bara på film så den var snart slut (:


Sedan rusade jag till bussen, och den idiotiska busschaufören (stavning?) körde fel >_< Är det så JÄVLA SVÅRT att fatta att den vägen är AVSTÄNGD?!! De kör alltid fel, tredja dagen på rad som de kör in på en väg som leder till en som är avstängd, så får de backa och vända och hålla på, vilket gör att jag missar min nästa buss med ca 10 sek >.<


  


Nu är måndagen iaf nästan avklarad (: 4 skoldagar kvar, sen lov<3


Se ya<3

Mata Ne

/Sandra


Kono Dokuso O Tabera, Bakuhatsu Shimasu (A)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards