Sandra - Mina tankar i ord

Direktlänk till inlägg 18 januari 2010

För att kunna lägga i brevet måste man öppna luckan

Av Sandra - 18 januari 2010 21:00

Dagen har varit allmänt konstig, mitt humör har skiftat och flera i klassen verkar vara allmänt sura på varandra.. Ingen nyhet, men ändå jobbigt.


Iaf, dagen började med sovmrgn som jag för en gångs skull utnyttjade, i vanliga fall brukar jag va i skolan vid åtta ändå, men i morse kände jag att jag verkligen behövde sova =)


När jag sedan kom dit kändes det som om folk hälsade på mig från alla håll och typ halva klassen undrade om jag mådde bättre nu ^^ Dt är faktiskt riktigt kul att komma till skolan och känna sig uppskattad =)<3


Jag fick även mitt alldeles egna exemplar av Oxygen av Marie :D Jag blev en massa glad när jag läste det ”Specialskrivna slutet” som Marie varit snäll nog att skriva för min skull :’) bara för att jag blev så arg när Robin dog :P fick därför ett alternativt slut, där Robin överlevde, och jag älskade verkligen den delen<333 Massa kärlek<33


Visst ja, måste även berätta vad som fick mig att skapa den här rubriken ;) Marie har ännu en gång bevisat hur blond hon är 8)

Idag när hon skulle lämna in en utvärdering till kuratorn skulle hon stoppa ner det i brevlådan ist för att knacka på dörren, resultatet blev att hon inte tänkte på att dt kanske fanns en lucka att öppna, ist stod hon och tryckte pappret mot brevlådan, som om hon hoppades att den automatiskt skulle öppna sig ^^ Inte fattade hon det heller förrän Miia visade hur man skulle göra och öppnade luckan ^_^

Lol inte ens hälften så kul när man berättar om dt, men jäklar vad vi retade henne för dt (mest jag ^^)


Maries namn nämndes många gånger märkte jag :P men dt beror väl på att hon gör så mkt roliga saker ^^


  

Haha jag hade inte ngra bra bilder på Marie på datorn XD så dt blir en från kanotåkandet i höstas :P

Vill ha sommar<33


Nej dt var allt för idag, nu blir dt Fiesta :D<3


Cya Morrow (hoppas jag)

/Sandra

 
 
Ingen bild

Chiro

19 januari 2010 20:03

HAHAHAHA X'D öppna luckan.. smart ^_^

 
Ingen bild

Marie

20 januari 2010 10:35

hehe^^* Jag gör bort mig som vanligt..^^
Låter bra med Oxygen, det var bara kul med lite kritik och det var ju faktiskt inte meningen från början att Robin skulle, så^^ Fint kort, hehe^^Bakifrån ;P Det var kul att åka kanot, du var livrädd, Mohahah!!
Måste vara jobbigt att länka mitt namn hela tiden^^ by the way

 
Sandra

Sandra

20 januari 2010 11:09

Chiro: Marie är alltid lika smart ;)

Marie:
Men dt är bara bra att vi har ngn som gör bort sig ibland ^^ och du är knappast ensam, men du råkar kanske göra lite galna saker oftare än oss andra ^^

Jaa, men att åka kanot är typ farligt ju :O ni värsta tjatade tills jag gick med på dt och jag trodde typ att i skulle välta och drunkna, sen när ni skulle in i vassen, jag fick fan panik D:
XD

Nje dt var inte jobbigt, jag hade så jäkla tråkigt så ville få tiden att gå lite :P ^^

http://sandrus.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Marie

21 januari 2010 10:26

Haha^^ Okidoki^^
Ja, det var kul med vassen :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 8 oktober 2012 00:54

Så för er som bryr er har jag skapat en ny blogg :P kul va? kanske inte ^^ iaf, zarlina.bloggplatsen.se Det var nog allt... haha tråkig jag är då ;) ...

Av Sandra - 20 september 2012 00:52

Tänkte bara upplysa de få läsare jag har att jag lever, men att jag inte är på speciellt blogghumör för tillfället. Så ja, dels för er som läser min blogg ibland, jag uppdaterar inte speciellt mycket nu (no shit sherlock) men kommer givetvis börja ig...

Av Sandra - 14 augusti 2012 21:43

Nu har jag bott här i min lägenhet i Grythyttan några dagar, och en hel del har redan börjat hända. Första nätterna bodde Elin och mamma här för att hjälpa till att möblera och så, sedan igår åkte vi till Norge för att köpa katt av Ole ^^ Orkar i...

Av Sandra - 20 juli 2012 15:38

Får Cupcakes by Niwy :D

Av Sandra - 17 juli 2012 13:57

Jag älskar den här appen ^^ nu kan jag skriva korta och helt värdelösa inlägg utan att behöva krångla med datorn :D Just nu njuter jag och Minette av solen :) dagar som denna är det underbart att vara hundvakt ...

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards