Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Sandra - 10 februari 2010 11:35

Jag som hade bestämt mig för att inte bli sjuk, ändå ligger jag hemma med feber halsont och huvudvärk D:

Saknar er i skolan<3 Men lovar att jag blir frisk tills på fredag..


Kan ju börja med att svara till Marie, som skrev i min gästbok ;) Nej, jag har inte bytt utseende igen :P och ja jag är sjuk ^^ hihi jag är för lat för att svara med ett nytt gästboksinlägg (A)

 

Har egentligen inte mycket att skriv just nu men är grymt uttråkad, tyvärr har det inte hänt så mycket i veckan så har typ ingt att berätta om...

Eller, kan ju berätta att jag hade prov i natur i måndags, och att jag failade totalt ^^ men men, det går säkert att väga upp med ett riktigt bra naturarbete (som om det skulle kunna hända)

Om någon i skolan läser detta skulle jag bli överlycklig om någon kan skicka uppgifterna i Naturen och Ledarskapen! Kommer ihåg en del men mina papper ligger kvar i skolan. Skicka till: Varne@live.se 

 

 


Nu ska jag i alla fall försöka skriva lite skolarbeten, tabletterna börjar värka så huvudet dunkar inte riktigt lika mycket som förut ^^


Cya

/Sassa


Visst ja, måste ju skriva att vi är så jävla glada i MembersofMayday nu när Leo äntligen är tillbaka.. Vi har varit sjuka av oro, tänk om det hade hänt något? Våra spekulationer och frågor tog aldrig slut. Skönt att du är tillbaka Leo, nu kan vi alla andas igen!<33



Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards