Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Sandra - 17 februari 2010 23:30

Ledsen över allt tjat, men vanliga "lovdagar" har jag inget annat att skriva om, Fiesta är en stor del av mitt liv just nu, det bara är så.


Idag känns det verkligen som om allt har gått skit, och då menar jag på riktigt.

Överallt har folk hackat på mig, både irl och på Fiesta.


I verkligeheten är det ingen nyhet, men jag är inte van vid att folk inte tycker om mig på Fiesta, jag är oftast rätt omtyckt där, för er kanske det låter helt knäppt, men den "status" jag har på Fiesta, den är viktig för mig, jag kan inte förklara värmen och lyckan jag känner när jag är online och när jag vet att folk där gillar mig.


Idag var det dock inte riktigt lika kul, vi upptäckte en spion i academyn från Gulliotine (stavning?) några från Gullio stal alla mina kills, en kille från Intimate (lr vad fan de nu heter) sade en jävla massa elaka saker om Mayday (den där jävla Gunslinger eller vad fan han nu heter... Omg vilken fucking idiot -.-' de där störda typerna i Intimidate kan ju gå och hänga sig hela bunten) och det blev till slut för mycket.


Detta tillsammans med allt som hänt irl blev för mycket... Förlåt, jag vet att ni i Mayday blev oroliga när jag bara drog sådär, det ska aldrig hända igen<3


I alla fall, alla var så hemskt söta, de ställde upp och de lyssnade och sa att jag alltid kan komma till dem om det är något.

Jag har vänner irl som jag alltid kan snacka med också, men det är lättare med personer som inte känner mig som den jag är i skolan, hemma och så vidare, jag kan säga saker till folk på internet, för de skulle ändå inte ha någon nytta av att föra det vidare.


De skulle inte vinna något på att sprida rykten om mig.

Inte så som ni i mitt vardagsliv ibland utnyttjar mina hemligheter och mitt förtroende för...


Så detta blir ett inlägg till er i MembersofMayday

Jag vet att typ ingen av er kommer läsa detta, men det är viktigt för mig.


I love u guys,  you can always make me feel good. You are always here and you means so much to me <3

 

(bad english, I know)

 

Cya all

Love

Sandra

 

I morgon blir det spabad med tjejerna<33 Ska bli asaskoj :'D

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards