Sandra - Mina tankar i ord

Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

Förlåt :/

Av Sandra - 31 januari 2011 12:16

Seriöst.. vad är det för fel på mig? >.<

har vart skittaskig mot typ alla jag älskar och bryr mig om.. Antagligen beror det på att jag är så jäkla uppstressad, jag kan liksom inte slappna av längre..

Förlåt, jag menar inte att vara dryg och elak mot er, jag älskar er, mer än allt annat.. men allt och uppochner just nu.. Stå ut med mig ett litet tag snälla, jag ska försöka bli snäll igen<3


Älskar er<3

Kram Sandra

 
 
Ingen bild

Marie

31 januari 2011 13:05

Älskar dej i alla fall, fattar du väl. Ingen kan vara perfekt, eller vad är det du säger till mej när jag klagar på mig själv? ;) Man måste få vara lite dryg ibland, för ibland orkar man bara inte med livet, och då får väl livet säga vad det vill om det. Alla har dåliga perioder i livet, vissa mer än andra, men det kan inte regna för alltid, för att citera en viss bloggare.
Önskar det fanns nåt jag kunde göra, säg bara till om det är nåt! Jag lovar att jag ska göra mitt bästa! Glöm inte bort mig, för jag är här, även om jag inte är den bästa att prata med direkt, så finns jag och jag bryr mig. Kan inte sova för din skull knappt.. Jag har träffat många männsikor, men inte många så fantastiska som du!
Tänker massor på dej och jag känner mig så dum när jag sms-tjatar på dej hela tiden. Men samtidigt vill jag att du ska veta att jag undrar..
Saknar dej, men jag skulle inte heller vilja se en människa om det var jag och inte du. Önskar det var så. Du förtjänar fan inte allt det här.
Snart är det England. Jag hoppas du fixar det. Det blir i alla fall något annat att tänka på.. (Eller kanske inte)
Du betyder massor! Glöm inte det! KRAM!<3

Sandra

31 januari 2011 14:58

Awww
Älskade underbara Marie< 3
Om du bara visste hur mycket du betyder för mig, tack tack tack, jag vet att du finns här och det betyder så mycket< 3
Försök att sova gumman, jag blir okej igen, som jag alltid blir :')
Älskar dig, snart blir det England, det kommer bli så jävla kul även om det kanske inte blir som jag har tänkt mig.
Love love< 3

 
Ingen bild

Marie (en gång till)

31 januari 2011 16:55

Okej, det hoppas jag att det blir. Ser fram emot England med dej^^ Hoppas du kan sova också
<3

Sandra

31 januari 2011 17:13

England kommer bli underbart :)
Ja, hoppas vi båda kan sova :) < 3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 8 oktober 2012 00:54

Så för er som bryr er har jag skapat en ny blogg :P kul va? kanske inte ^^ iaf, zarlina.bloggplatsen.se Det var nog allt... haha tråkig jag är då ;) ...

Av Sandra - 20 september 2012 00:52

Tänkte bara upplysa de få läsare jag har att jag lever, men att jag inte är på speciellt blogghumör för tillfället. Så ja, dels för er som läser min blogg ibland, jag uppdaterar inte speciellt mycket nu (no shit sherlock) men kommer givetvis börja ig...

Av Sandra - 14 augusti 2012 21:43

Nu har jag bott här i min lägenhet i Grythyttan några dagar, och en hel del har redan börjat hända. Första nätterna bodde Elin och mamma här för att hjälpa till att möblera och så, sedan igår åkte vi till Norge för att köpa katt av Ole ^^ Orkar i...

Av Sandra - 20 juli 2012 15:38

Får Cupcakes by Niwy :D

Av Sandra - 17 juli 2012 13:57

Jag älskar den här appen ^^ nu kan jag skriva korta och helt värdelösa inlägg utan att behöva krångla med datorn :D Just nu njuter jag och Minette av solen :) dagar som denna är det underbart att vara hundvakt ...

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards