Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Sandra - 11 december 2011 00:31

Ja, som rubriken säger, jag har varit så sjukt stressad de senaste dagarna. För ca 5 minuter sen blev jag äntligen klar med allt och kan slappna av lite. Eller nej, nu ljög jag, jag är inte helt klar med julklapparna, men får inga pengar före den 21e så att stressa upp sig över det har ingen nytta.


Anyway, lite humor faktiskt, jag lämnade Fiesta för att det kändes stressande att spela ett spel där du måste få valuta för pengarna eftersom det är så ssjukt dyrt, så när man har cs (cash shop) grejer måste man använda dem till 100%, vilket betyder, vill du få valuta för pengarna, grinda 24/7. Eller ah, typ :P överdriver en aning kanske, men typ så.

I DN är det en helt annan grej, men nu fick vi veta att det blir cap raise tisdag nästa vecka, och har man 2 cappade (högsta leveln) chars så har man chans att få en skill reset scroll.

Så jag har ägnat de senaste dagarna åt att levla min Force User... like mad!

Nu är hon äntligen level 32 och jag kan slappna av, jag har gjort min del, nu kan jag bara hoppas att DN's sida på facebook får 550k likes som de kräver för att ge oss detta ^^


mm, ser kul ut :D jag lär nog dö en hel del för jag hatar verkligen Manticore :P men det ska nog bli kul ändå ^^


Julstressad har jag varit också, och är kanske lite fortfarande, men inte så farligt. Jag vet vart jag ska vara på jul och jag har koll på det mesta, så kan slappna av en aning där med.


Sen har jag varit sjukt stressad över dessa julkort! Vet ju inte vilka som kommer skicka till mig, så det känns dumt att inte skicka för utifall att man får från en person man inte har skickat till, men samtidigt känns det dumt att skicka ett så får man inget tillbaka O.o

Iaf, om någon har tänkt skicka till mig, gör inte det! Jag skickar bara till tre personer i år och det är alla folk som jag chattar med/pratar med på skype. Alltså, folk som jag älskar massor men som jag inte har någon chans att möta irl till jul.

Så förlåt till alla irl vänner, jag älskar er, men något julkort får ni inte :P vi får träffas och önska varandra god jul ist ^^

Iaf, har nu skrivit klart dessa 3 och kommer posta dem i morgon :) så ännu ett orosmoment är borta ^^


Nu ska jag slappna av med lite film innan jag sover, behöver andas en stund.

Har vart så stressad att jag nästan började skälla på yeb idag O.o som tur var gjorde jag det inte, men det var nära x)


Love you all<3

~Sandra


Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards