Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg under februari 2010

Av Sandra - 6 februari 2010 01:42

Jag fortsätter med mina korta och helt värdelösa inlägg ^^ bara för att jag vill berätta för världen hur jävligt bra jag mår just nu XD (ingen bryr sig, men vafan, dt spelar heller ingen roll ^^)


Iaf, mitt älskade spel fungerade som det skulle efter ominstallationen, var ju tyvärr tvungen att börja på Roiben igår då jag helt plötsligt inte kunde logga in på honom -.- Så efter att ha kämpat som en galing för att försöka nå lvl 47 (var lvl 45, nästan 46) så fick jag börja om från lvl 1 igen... Inte kul.

Men har fått så jäkla mkt stöd från alla i guildet, snacka om underbara personer..

Jag trodde inte att man kunde möta sådana personligheter på internet, men det kan man... De är helt fantastiska..


De har alltså turats om med att hjälpa mig, och de frågar hela tiden om jag behöver någon extra hjälp och de har nog sagt en miljon gånger att jag ska säga till om jag behöver något, att de ställer upp och så vidare. Det gulligaste var nästan när en av dem (förlåt, jag minns inte vem) sa att så fort hon når lvl 60 ska hon hjälpa mig att komma tillbaka till den lvl jag var på :'D


OMG I LOVE U GUYS!!!<333

 

  


Det var lite kul idag med, hela servern lades ner en stund, så då samlades alla på forums-chatten i stället XD haha vi hade skitkul, eller ja, jag hade det i alla fall ^_^


Och till er IRL: FÖRLÅT!! Ska verkligen försöka att skriva om ngt intressantare snart... Nästa vecka blir det ju tjejkväll och allt det där, lovar att jag ska skriva om det :)


I morgon kommer även Lena och kanske Sanna och Frida =) Då har jag något att skriva om med ^^


Okej, jag ska bli en bättre bloggerska, det var ju faktiskt mitt nyårslöfte :P


Lots Of Love

/Sassa

</3

Av Sandra - 5 februari 2010 14:23

Ny bloggkategori: Fiesta (lol, inget beroende, nejdå ^^)

 

Vet egentligen inte om den nya kategorin var så nödvändig, kommer kanske tvingas lägga ner spelandet helt. Fiesta funkar inte längre som det ska på min dator och får jag inte ordning på det... Ja, då blir det att säga hejdå till Puze, Jiggy, Loli, Heather, Tash, LilleMy, Leopald, Nookiti, Ecstacy, Angel, Clergo och alla de andra...


Laddandet stannar när jag försöker gå till Eldy, och alla som spelar vet att man inte kommer någon stans utan att göra questen man får där. Efter att jag tvingades börja om på Roiben kommer jag inte ens kunna bli HighCleric utan Eldy, och då är det inte värt att spela.


Jag hoppas verkligen att det fungerar efter att jag installerat om det, annars får jag maila gamigo, men vet inte vart jag ska maila :/

Funkar det inte, ja då blir det hejdå Fiesta..


/Sassa

<3

Av Sandra - 4 februari 2010 20:23

MIN DATOR ÄR HEMMA IGEN!!!<33333

 

Nu blir dt att ladda hem Fiesta

<3


Av Sandra - 3 februari 2010 09:36

Sitter i skolan och tråkar, väntar på att idrotten ska börja, samtidigt som jag inte vill att den ska det så är det trist att bara vänta.


Jäklar vad det har snöat inatt lr O.o Är det likadant i hela Sverige? När jag skulle gå till bussen i morse såg man inte skillnad på trappan och marken, jag skojar inte när jag säger att snön var högre än mina knän...

Usch, jag hatar snö!! Varför bor vi i Sverige?? Tycker att vi kan flytta till ett varmare ställe (A)


Får tillbaka min dator idag med :'D Kommer alltså kunna logga in på Fiesta ikväll ^^ Har saknat folket där, får se om någon av dem har saknat mig ^^


  


Jaha, det här var verkligen ett helt värdelöst inlägg, men har man tråkigt så har man... Det känns i alla fall skönt att vi slipper sista lektionen idag, slutar vid två eller något sånt *skönt* Till skillnad från vissa i klassen som slutar klockan fem idag O.o Stackare..

 

Nje, nu ska jag göra något vettigt, lite skolarbete kanske.. Fast ska jag vara ärlig mot mig själv så kommer jag antagligen bara logga in på facebook i stället för att göra klart det där arbetet vi har i Pedagogisk Ledarskap. Det är ett grupparbete och den här gången tänker inte jag vara den som gör klart det själv. Det är någon annans tur att ta tag i arbetet den här gången ^^


Lol, helt värdelöst som sagt :P


Cya<3

/Sassa

Av Sandra - 2 februari 2010 20:48


The 'Net is a waste of time,

and that's exactly what's right about it.

- William Gibson

Av Sandra - 2 februari 2010 15:45

Sämsta dagen någonsin, och inte fan blir den bättre >_<

 

Dagen började skit, som sagt, en massa bråk hemma och sedan ett telefonsamtal som jag absolut aldrig i hela mitt liv ville ta emot. Orkar inte gå in på vad det handlade om, några i skolan vet, några inte.


Okej, idag ska det i alla fall inte handla sådär jätte mycket om Fiesta, lite såklart, men det jag vill berätta om idag är hur mycket alla vännern betyder för mig, jag vet att jag skriver om det rätt ofta men jag tycker att det är viktigt att berätta för folk att de är speciella, och att de betyder en massa för mig.

 

Moholms Skola!  

Jag tänker börja med er jag lärde känna när jag gick i Moholm skola, för den tiden var viktig för mig. Det var då jag lärde känna Adam, Marcus och Robban, och ni gav mig verkligen en lycklig barndom. Ok, nu kommer folk snart börja säga, att när man var så ung så betyder inte kompisar så mycket, men det är helt fel. Jag som går Barn och Fritid vet, barndomen är en viktig del av en människas liv och jag kommer aldrig glömma er tre. Adam, Marcus och Robban, tre underbara killar som jag önskar att jag hade bättre kontakt med idag.

Adam, du finns fortfarande här för mig, och om jag trodde på en gud skulle jag tacka den för att du existerar. Du är en av mina bästa vänner och du har funnits vid min sida sen 2an. Vi tappade kontakten ett tag men börjar nu bygga upp den igen. Tack!!


Centralskolan!

Efter Moholm blev det att börja åka buss till Töreboda Centralskola, där allt bara gick utför, allt blev skit och jag ville seriöst talat inte leva längre, sedan fick jag byta klass till 8an och allt blev efter hand bra igen. Jag minns fortfarande hur jag kom in i klassrummet och att jag hade bestämt mig för att inte skaffa några nya kompisar, vänner svek en bara, trodde jag. Så fel jag hade, där lärde jag känna så underbara människor, personer som fick mig att börja lita på andra igen, som fick mig att ännu en gång älska livet.

Bea, Sanna, Frida och Lena, ni var de fyra som betydde mest. Hela klassen var underbar, men finns det några som jag aldrig vill glömma så är det er, jag vill minnas er i all framtid, vill att ni ska finnas här för mig så som jag alltid kommer att finnas här för er.


Vadsbo!

När man sedan gick ur 9an var det dags att ta det stora klivet, nu var det dags för gymnasiet. Barn och Fritid Vadsbogymnasiet i Mariestad, det skulle bli mitt nästa helvete, trodde jag. Jag hade även där bestämt mig för att inte skaffa några vänner, jag var nöjd med de jag hade och jag ville inte förlora fler. Det handlade bara om 3 år, en baggis, 3 år i ensamhet... Inga problem..

Men det gick inte när jag träffade BF1b, ni var en fantastisk klass och visst några hoppade av och när vi gick ur 1an var det bara 9 av oss kvar.


Då slog vi ihop klasserna! BF1a + BF1b = BF2


Värre än så kunde det inte bli, trodde vi. Hur skulle vi kunna samsas med en helt ny klass? 10 nya personer som helt plötsligt skulle in i våra liv, som skulle lyssna när vi redovisade och som skulle vara med i våra grupparbeten.

Det funkade bra, vi blev kompisar nästan direkt, alla de där tankarna om att det inte skulle fungera försvann när vi fick lära känna A-klassens underbara elever.

BF2, jag kan om och om igen skriva hur mycket jag älskar er, men den här gången ska jag försöka hålla mig kort.

Ni betyder mest, ni är fantastiska, ni är min lilla extra familj och jag vet att ni finns där för mig. Alltid!!

 

Internet!

På en massa olika sidor har jag träffat folk som betyder så jäkla mycket, tänker inte dra någon lång historia om det, men Linda, Josse, Maddie och Cathrine, ni betyder massor<3 Börjar tappa kontakten med er (lögn, jag har tappat kontakten med minst en av er) men ska försöka bygga upp vår vänskap igen<33


Sen kommer jag till den delen som många av er inte orkar läsa. (Ni kan hoppa över den alltså)


Fiesta!

Måste bara få skriva om de underbara personerna också, för på Fiesta har jag ännu en familj. MembersofMayday - världens bästa Internetfamilj. Alla skämt, alla underbara hjälpsamma personer, ja allt! Det gör att jag klarar av vardagen. Idag skulle jag göra vad som helst för att få logga in, bara 10 min, men tyvärr är datorn fortfarande på lagning och den jag lånar har inte plats till att ladda ner spelet. Så jag får vänta ett tag till. Man kan ju hoppas att någon där saknar mig lika mycket som jag saknar dem ^^


Jahapp, det var en del av mitt liv, en stor del, ett inlägg som handlade om mina vänner.

Jag hoppas att jag alltid får ha er vid min sida, att ni alla lyckas här i livet, att ni fortsätter vara er själva och snälla, var stolta över dem ni är. Det spelar ingen roll vart jag har lärt känna er, i skolan eller på Internet, ni är alla underbara och ni borde verkligen vara glada och stolta över det!

Jag vet att jag inte är någon bra förebild själv, jag är aldrig stolt över något jag gör, men låt då inte mig leda er, låt någon annan göra det.


Okej, slut på detta otroligt tråkiga blogginlägg ;)


Love you all<3

/Sassa


<3

Av Sandra - 1 februari 2010 16:11

Okej, jag blev knäpp i skolan idag.. Folket trodde nog att jag hade blivit galen på riktigt, men jag läste en sak som gjorde mig så sjukt glad..

En annan sak jag blir knäpp på är min dator, den är trasig, igen.. Tror den har typ crashat lr ngt sånt.

  

Datorn då: Den är helstörd, nu funkar den knappt alls längre. Tack och lov kan jag fortfarande ha igång den i felsäkert läge, men då funkar inte det som faktiskt är viktigast för mig... Fiesta och Spotify

Ingen Fiesta och ingen musik, hur fan ska jag överleva?


I alla fall, ska komma till det som gjorde mig så himla glad idag. Jag typ satt och skrek i datarummet i skolan, Tessan och Julia undrade nog vad det var för fel på mig, förlåt för det, men seriöst, det var två korta texter som fick mig att bli så varm och lycklig inombords.


Det handlar (ofc) om Fiesta, ledsen ni som inte vill höra mer om det spelet, försök att stå ut med mig. Texten kommer från Underbaraste Puzebaby, som jag träffat på spelet, hon har skrivit detta på sin blogg som ni kan besöka här!<3

 


"Roiben og Niwy dere er bare totalt artig og kunne spille sammen med..som jeg vil si jeg har en liten familie til og det er folka inne på fiesta.. i luve you guys. og pluss at vi alle tre søsterene er der da..  gjør det så bra og spille..
vær gang jeg logger på møter jeg en hell del utrolige mennesker som jeg kan snakke med.."

  

Till detta inlägg fanns även en kommentar, postad av Underbaraste LilleMy, ännu en fantastisk person från Fiesta:


"Heldt enig digger Roiben og Niwy selv. (Husk å mate mobilen) rofl XD"

 

Okej, jag ska bara säga, I love u guys<333 Hur kan jag av alla människor lyckats ha sådan tur att få träffa er?? Alla ni underbaringar på Fiesta.. Fan ni gör min dag så jävla mycket bättre<3

Visst älskar jag skolan och alla mina vänner där, men det är på på internet som jag kan slappna av en stund, och tiden som jag lägger på internet spenderar jag helst på Fiesta.


Ska även posta ngra chater, tror kanske inte att ni som inte spelar kommer förstå ngt av dt, kanske inte ni som spelar heller, men detta är en stor anledning till vrf jag ÄLSKAR Fiesta<3 (Roiben = Jag)


      

[Jiggy hade för första gången fattat att jag är en tjej ^^ (är kille på spelet) Han hade nyligen läst på forumet och då sett bilden jag laddat upp på mig sj ^^]



FÖRLÅT för alla inlägg om spelet, jag vet ni som jag känner IRL inte alls bryr er, och jag ska försöka skriva om roligare saker, men just nu tar spelet upp en väldigt stor del av mitt liv. Förlåt!

Men hur mycket jag än älskar personerna på Fiesta, hur underbara och otroliga de än är (och det är de verkligen) så kommer givetvis ni i verkligheten ALLTID först<3

Glöm aldrig det!!

Glöm aldrig bort att jag alltid finns här för er, att jag alltid ställer upp och att jag aldrig, aldrig, aldrig skulle svika er<33


En sak till, som faktiskt har med verkligheten att göra: Det är inte långt kvar tills det är den 12 feb!! Och det betyder 2 saker. 1. Dags för lov. 2. TJEJKVÄLL HOS MIG!!!! (Lr ja, hos min morfar, är hundvakt, men dt kmr inte va ngra vuxna där och störa ^^)

Hör av er snarast om ni kan komma (messa helst)


Love ya

Cya

/Sassa


[Nu är min dator hos "doktorn" hoppas den kmr tbx snart :'D]

 

Btw, adda msn ffs: Varne@live.se :'D<33

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards