Sandra - Mina tankar i ord

Direktlänk till inlägg 12 december 2011

Jag ska till Skåne!

Av Sandra - 12 december 2011 03:05

It makes me so happy when you smile or say hi to me,

because I know that for just a moment, I've crossed your mind.


Jag ska åka till Skåne! Det bestämde jag idag :P Måste hälsa på Simon och hans galna kompis Viktor (eller Victor kanske... jag vet inte :P)

I alla fall, för dem som inte vet vem Simon är, så är det en person jag har träffat genom fiesta och nu är vi i samma guild i Dragon Nest och typ den enda som jag faktiskt spelar tillsammans med på riktigt, med andra ord, vi brukar köra nest tillsammans :P han är troligtvis den enda som står ut med mig ^^


Idag hade han även fått sin vän Viktor att testa spelet, vilket jag inte visste när jag började stalka honom i /w ^^ men jag var så sjukt uttråkad och totalt dissad av Jon så ville ha någon att prata med x3 även om jag normalt sett inte gillar att prata med någon ensam på skype, det är typ bara Jon och Yeb som jag kan vara ensam med i ett call utan att känna mig helt superdum om det blir för tyst ^^ men jag har pratat ensam med Simon förut och även om det bara har vart korta stunder så tänkte jag ge det en chans :D

men så sa han att han höll på att lära sin kompis spelet x.x så då kunde jag ju inte fråga längre.

Men så frågade han om jag ville ha ett call så jag kunde va med dem ist ^-^ *glad Sandra*


Iaf, båda två är helt galna och sjukt roliga, vilket var lite orättvist när vi körde pvp eftersom jag ägnade mesta tiden åt att ligga dubbelvikt av skratt, det är inte lätt att pvpa då x3 och de var även väldigt (o)musikaliska med alla sånger de satt och sjöng på :P + diskussionen om de skulle äta tårta eller inte ^^ Simon ville hemkst gärna ha en prinsesstårta x)


Lyckad dag med andra ord :) 6 timmar pratade vi totalt och jag hoppas att jag får chansen att prata med Simons kompis igen :P Simon vet jag att jag får träffa typ varje dag, men hans kompis är en annan sak ^^


Och ja vissta ja, Simon sa att jag var välkommen att hälsa på, och om han var seriös eller inte bryr jag mig inte om ;) jag ska stalka dem lite till :3 måste bara spara pengar x3 tågresan kostar mellan 400 och 600, sen ska man ju hem med :P


Nu ska jag sova :)


Love you all

~Sandra

 
 
Maaarie!

Maaarie!

13 december 2011 21:15

ÅhÅ! Hoppas du får det bra med skånepågen din! ^^
But don't you dare to åka to Skåne when a certain little Hovabo comma to visit your little home in Skoevde. :P
Ha det bra! Kram!^^<3

http://mariesmanga.bloggplatsen.se

Sandra

14 december 2011 00:10

hahaha xD dont worry ;) jag måste spara massa pengar först :P man han har iaf erbjudit mig att sova på hans soffa :D så han menar nog allvar iaf ^-^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 8 oktober 2012 00:54

Så för er som bryr er har jag skapat en ny blogg :P kul va? kanske inte ^^ iaf, zarlina.bloggplatsen.se Det var nog allt... haha tråkig jag är då ;) ...

Av Sandra - 20 september 2012 00:52

Tänkte bara upplysa de få läsare jag har att jag lever, men att jag inte är på speciellt blogghumör för tillfället. Så ja, dels för er som läser min blogg ibland, jag uppdaterar inte speciellt mycket nu (no shit sherlock) men kommer givetvis börja ig...

Av Sandra - 14 augusti 2012 21:43

Nu har jag bott här i min lägenhet i Grythyttan några dagar, och en hel del har redan börjat hända. Första nätterna bodde Elin och mamma här för att hjälpa till att möblera och så, sedan igår åkte vi till Norge för att köpa katt av Ole ^^ Orkar i...

Av Sandra - 20 juli 2012 15:38

Får Cupcakes by Niwy :D

Av Sandra - 17 juli 2012 13:57

Jag älskar den här appen ^^ nu kan jag skriva korta och helt värdelösa inlägg utan att behöva krångla med datorn :D Just nu njuter jag och Minette av solen :) dagar som denna är det underbart att vara hundvakt ...

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards