Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Sandra - 3 november 2009 22:23

Jag orkar knappt berätta om morgonen, den var som alla andra, en massa otur osv. Jag tror att stadsbussarna, speciellt 1an, har ngt emot mig…

 

Skolan tänker jag inte heller snacka om idag, den var som vanligt, inget att haka upp sig på.


Var på This Is It idag :) Jag gillar inte ens Michael Jackson, men filmen var helt klart värd att se, jäklar vad bra den var. Danserna, musiken, effekterna, det var en helt perfekt blandning, och att dansarna var bra eller? Shit, jag älskade den!


Men jag ska vara ärlig, jag satt och skrattade åt vissa saker som man kanske inte borde ha skrattat åt, men jag såg humor i saker som andra såg som seriöst, men asså han upprepade ”I Love you all” och God bless you typ en miljon gånger, och han snackade om att han ville rädda jorden från oss människor, att vi måste sluta förstöra och skit, men man kan ju undra hur miljövänliga hans jäkla operationer va ^^


  


    


Nej nu ska jag studa 8)


Bye Nyappy<3

  

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards