Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Sandra - 26 november 2009 11:09

Dagen började segt, och sov hela vägen till Jönköping typ, men nu är vi här, datorerna är inkopplade, och grannen snett emot är skitsnygg, bra utsikt med andra ord :D kmr nog kolla mer på honom är på datorn (A)

 

Jäklar vilken chock jag fick när jag gick in, så jävla stort, och jag fattar fortfarande inte att jag är här :O OMG!! Det är bara så... Coolt :D


Iaf, han som tog emot biljetterna verkade märka att jag är ny här, men inte så konstigt, så nervös som jag var ^^ haha lol :P


Nu är det bara att vänta på att klockan ska bli 4a, då det drar igång på riktigt.

Ha det så kul i skolan folket :D

 

Bilder från DHW09 kmr efter helgen, om jag orkar ta ngra vill säga X'D


Se ya<3

  

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards