Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg den 21 november 2009

Av Sandra - 21 november 2009 20:36

har du inte sett filmen borde du kanske inte läsa ^^


Var på New Moon med Adam, Johanna och Elin igår (:


Helt okej film, mkt bättre än 1an :)
Älskade delarna med varulvarna, deras skämt var underbara<3 Gillade även jakten på Victoria, sjukt snyggt hur de fått med att hon har som gåva att alltid komma undan osv. Måste även säga att de på ett smdidigt sätt fick in Jaspers gåva, och röstningen i slutet var härligt (:
Bästa delen var ofc Volterra :D Volturi var så grymt coola, omg det går inte ens att förklara :'D

Slutet då, ska inte säga vad som hände, men det kunde fan inte vart ett bättre slut<3 ÄLSK på det :D:D<33

Men, lite negativa saker fanns det med såklart, men jag tänker inte rabbla upp dem ^^


Men snacka om att vi hade kul :D jag, Elin och Johanna satt och ASGARVA åt saker som alla andra såg som seriösa (vem är förvånad, det gör jag varje gång jag är på bio, och Elin hänger alltid på)
När Edward lämnade henne skrattade vi som galningar, men det var ingenting åt hur vi höll på när Bella nästan drunknade, eller varje gång Jakes kyss avbröts av ngt X''D
OMG vilka hatblickar vi fick. Förutom från en kille som såg på oss med en slags road glimt som om han höll med, men inte vågade för sin tjej lr ngt sånt ^^


Elin och jag ska troligtvis se den igen ^^ (såg ju Twilight tre gånger, New Moon ska ses minst lika många) så vill ngn hänga med, säg till ;)<3


      
 


  


Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards