Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg den 19 november 2009

-.-

Av Sandra - 19 november 2009 22:45

Jag har varit grymt dålig på att uppdatera under ett tag, men jag hoppas att det blir bättre nu när det blir normala skoldagar igen…


Vi i BF2 har fått ta hand om 9or från olika skolor som har kollat in Barn och Fritid under några dagar, vilket är jobbigare än man tror. Har vart helt slut varenda dag efter att ha berättat om BF, försökt få dem att våga vara med på våra övningar och allt vad det nu var. Fast det var riktigt kul också (:


Idag var alltså den sista av de tre dagarna som 9orna var på besök, jag tror allt att vi lyckades få ngra av dem att vilja välja BF, men vissa av idioterna (ursäkta så får man egentligen inte säga) kände jag bara för att be att dra åt helvete… Fy fan vilken dålig stil de hade, jäklar var sur jag blev >_< GAAH!! Palla små barnsliga fjortisar som fan inte kan uppföra sig -.-


Okej, det där blev väldigt illa skrivet, jag hoppas att inte allt för många läser det här inlägget, men ibland måste jag skriva av mig lite ^^ och det är ju det jag har bloggen till :P


NEW MOON IMORN!! Med Adam, Johanna och Elin<3 Omg vad kul det ska bli :D<33


  


Det här blev ett kort inlägg, ska sova nu nämligen ^^ har nationellt engelskaprov i mrgn bitti, så det gäller att va lite pigg åtminstone ;)


Se ya<3

  

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards