Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Sandra - 8 november 2009 20:58


Jag kmr snart bli idiot på min mobil, ännu en gång har alarmet svikit mig, och jag höll på att komma försent till första dagen på jobbet -.-

 

Hur kommer det sig att jag alltid ska ha en jävla massa otur? Hela tiden verkligen

-.- varenda jäkla mrgn händer ju ngt.. GAAAH blir knäpp på det..

Hur som helst, dagen blev rätt bra ändå, och jobbet var helt okej, kanske blir sommarjobb där i sommar, man kan ju alltid hoppas, det betyder ju att jag har tre möjligt jobb i sommar, till skillnad mot hur det var sist då jag inte hade ett enda..


Men i alla fall, att ta sig dit var nog det jobbigaste, fan det var uppförsbacke hela vägen och jag var halvt död när jag kom fram ^^ Men jobbet var i alla fall enkelt, skulle gå omkring och fylla på godis, diska lite slevar, fylla på godis, sopa lite, fylla på godis osv :)

Det enda som egentligen var jobbigt var det faktum att när an väl var klar med allt påfyllande så var det bara att börja om från början igen…


Och nu har jag helt glömt bort att bara ett fåtal vet om vart jag jobbar ^^ minns inte vad det heter, typ Godishuset eller något sådant, precis bredvid Rattugglan i Mariestad. Det är typ skitstort med en jävla massa godis ;)

Det är typ mitt första riktiga jobb, så lite stolt är man ju (A) förut har jag iofs sålt jordgubbar, men det räknas inte riktigt, gjorde det bara två gånger och det var knappast ngt att snacka om ^^

Eller ja, det är mitt första riktiga jobb som jag får betalt för, annars har jag ju gjort en del frivilligt arbete med, har ju jobbat i olika ladugårdar och liknande, sedan så har jag ju hjälpt till med att grilla hamburgare på speedwayen typ hela sommaren ^^


Men hur som helst så var det så tomt på folk i slutet så jag fick gå hem tidigare, vilket var bra, jag hade knappt ätit ngt under dagen så skulle nog inte ha orkat mkt längre ändå. ^_^


Ja, det var nog allt om dagen, nu ska jag snart sova :)


Bye<3

  

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards