Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Sandra - 7 november 2009 23:52


Ett hopp, en önskan

En känsla av att göra rätt

Jag kan, och jag vill

 

Att veta att andra litar på dig

Att känna att du hör till

Jag har vänner, de älskar mig för den jag är

 

Världen önskar dig lycka till

Ett skratt av glädje, det klingar så klart

Och alla kan se, att jag kommer lyckas

 

När världen förändras och vänner försvinner

När du ensam står kvar, se dig omkring

Jag vågar försöka, jag fortsätter gå

 

Märk då att du är starkast

Att du är den som fortsatte kämpa

Och trots alla hatiska ord, gav jag aldrig upp

 

  

Av Sandra - 7 november 2009 15:07

Så var det helg ännu en gång, men den är snart över, det är ju redan lördag ^^

 

Gårdagen var i alla fall superbäst ;) Gick till skolan och flummade med folket ^^ sen blev det Björnes på kvällen :D fan vad kul vi hade<3 men vad alla blev förvånade över att se mig där X) haha, folk förväntar sig knappast att jag ska gå till en nattklubb ^^ men ibland så :P


Vi hade lite problem när vi skulle få tag på våra jackor, men annars flöt kvällen på utan några problem, visst blev man vittne till några slagsmål och folk som blev utkörda, men annars var det lugnt ;)


    

Adam :)



Det var nog allt för den här gången, händer det ngt roligt kanske jag skriver igen ikväll, men vet inte än ^^


Bye NyApPy X)<3

  


Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards