Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Sandra - 12 november 2009 09:18

Sovmrgn till klockan 9:40 och kom till skolan 8:30, alltid lika smart ;)

Orkade inte åka med den överfulla bussen, så tog en tidigare och använda en del av tiden i skolan till att plugga natur. (en väldigt liten del av tiden alltså) Så nu sitter jag här och väntar på att börja.

 

För första gången på väldigt länge sov jag bra, hela natten :D så jag vaknade faktiskt utvilad för en gångs skull ;)

Trodde alltså att dagen skulle bli bra, men allt förstördes när jag gick ut och såg att det låg snö över hela marken :O OMG! Fatta vad hemskt >__< jag hatar snö, det är så vidrigt...


Iaf, jag ägde Jehovas Vittnen (stavning??) igår med :D De kom och knackade på, och jag öppnade (dumt nog) och de började fråga en massa saker om döden och skit.

- Vad tror du händer efter döden? Frågade en av dem.

- Öh, man är död? Svarade jag.

- Ja, men vi kan lova, att Gud kommer se till att det inte finns någon smärta, sorg eller ledsamhet efter döden.

- Jaha, men hur ska man då veta vad som är bra? Om det inte finns något dåligt.

De såg skitsura ut och sa typ;

- Men alla vill väl leva utan sorg?

- Ja men vi snackar efter döden här, då lever man inte.

Sen gav de mig ett papper och så gick de :'D hoppas att de aldrig kmr tbx ;D


Nej nu börjar jag snart ^^


Se ya<3

  

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards