Sandra - Mina tankar i ord

Alla inlägg den 11 november 2009

Av Sandra - 11 november 2009 18:42


Först ska man väl börja med att gratulera Daniel på 18års dagen ;) han lär knappast läsa detta, men ändå ^^ Sedan kan jag ju säga att för en gångs skull flöt även morgonen på bra (:

Nu går även paniken för svininfluensan i klassen, första fallet i BF2 omg…

 

Dagen var har vart sjukt seg, och inte blir det bättre av att jag får sätta mig hemma det första jag gör och plugga naturvetenskap >_< OMG vad jag hatar den skiten -.- jag kmr aldrig lyckas få godkänt .__.


Kunde inte va med på idrotten idag heller, är fortfarande förkyld och det blir knappast bättre, men kan inte vara hemma hela tiden, det skulle jag bli jävligt less på och betygen skulle bli lidande. På idrotten fick Alex ett sms från Frida, och hon berättade att hon har fått svininfluensan, alla fick panik och nu tror alla att de är sjuka och ska dö -.- Vissa bah ”jag har ju vart med henne jättemkt ett tag” eller ”jag kramade ju henne i fredags” men slappna av ni kommer inte dö  och ni får den ju inte mindre för att ni tjatar om det och oroar er för det -.- Bara för det tänker jag slänga in ett knappnytt som delvis handlar om svininfluensan, (hoppas att det funkar) kolla på den, man får ett gott skratt (dvs om man har ngn humor, vilket jävligt många inte har)

Alla tjatade också om att nu måste de vaccinera sig direkt. Får jag då bara informera er om att man kan bli smittad typ 2 veckor efter att man har tagit vaccinet? Oj vad värt det känns >_< jag kmr få sjukan ändå, jag orkar inte bry mig om skiten.




Idag ledsnade jag även på att det är så jävla kallt inne på Vadsbo, så jag skrev en insändare till tidningen, plus ett mail till skolverket, inte för att jag tror att det hjälper, men shit the same (och jag måste träna på min engelska, blev det rätt den här gången ?_?)


Iaf, lämnade in en tidningsartikel till Jessica idag med, om en slags rollspelsutställning om alkohol och liknande, jag var lite nervös för vad hon skulle tycka, trodde hon skulle säga att hon typ skulle tänka på det, men hon verkade bli jätte entusiastisk (tror jag iaf) och hon hade tydligen ringt dem direkt och vi har nu fått en tid :D haha det ska bli asaskoj, minns inte vilket datum, men skriver mer om det när vi vart där ;)


Nej, nu ska jag fortsätta plugga på den idiotiska naturen -.- kmr fan få IG på skiten, men det är väl bra om man läser på lite iaf. (och jag måste verkligen sluta svära O____o hur många svordomar har jag inte i det här inlägget? Vilken förebild jag kmr bli .___.)


Love ya<3

  

Presentation


När en stum man kommer och säger
att en döv man har hört
att en blind man såg
en förlamad man gå
Då tänker jag sluta älska er...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Translation ^^

Besökare sen 12/10/10

Besöksstatistik

Gästbok

Omröstning

Favoritspråk? :P
 Svenska
 Engelska
 Italienska
 Franska
 Spanska
 Latin
 Japanska
 Kinesiska
 Tyska
 Grekiska
 Norska
 Danska
 Finska
 Holländska
 Polska
 Ryska
 Isländska
 Thailändska
 Afrikanska
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Läsvärda bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards